قیمت روز کشمش زرد در بازار

مشتریان عزیز قیمت روز کشمش زرد با کیفیت ممتاز در بازار را می توانید مستقیم از این مجموعه استعلام بگیرید لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش هماهنگ کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت روز کشمش زرد در بازار

کشمش زرد در بازار

کشمش زرد

کشور ایران در زمینه تولید انگور و انواع کشمش در دنیا سرآمد می باشد و محصولات فوق العاده و بی نظیری را تولید کرده و بین سه کشور برترعرضه کننده این محصولات قرار گرفته است و مشتریان زیادی در اقصی نقاط دنیا به خاطر کیفیت کشمش ایران در بازار ایران سرمایه گذاری کردند که این باعث افزایش ارزآوری برای کشور ما می باشد.

یکی از بهترین کشمش های ایران برای صادرات و بازار داخل کشمش زرد یا طلایی بوده که بیشتر به کشورهای همسایه شرقی و غربی صادر می شود. انواع کشمش زرد براساس اندازه ، شکل ظاهری و مناطق تولید کننده شامل دو نوع می باشد : نوع اول کشمش پلویی زرد با ظاهری گرد و بیضی در دو سایز ریز و درشت  که در مناطق بناب و ملکان آذربایجان شرقی و ملایر همدان تولید می شوند و نوع دیگر کشمش قلمی زرد با ظاهری کشیده و باریک که از تولیدات منحصر به فرد منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان می باشد.

کشمش زرد از محصولات صادراتی ایران می باشد که در تولید آن از مایع تیزاب به عنوان نگهدارنده و ماندگاری بیشتر و دود گوگرد برای زرد و طلایی شدن رنگ کشمش استفاده می شود که بایستی توجه داشت که میزان گوگرد زنی از ppm1500 بیشتر نباشد که ممکن است بار ارسالی برگشت بخورد و خسارت زیادی برای صادرکننده و تولیدکننده در برداشته باشد.

بیشتر کشمش زرد ایران به کشورهای عربی ، ترکیه و پاکستان صادرات می شود که با توجه به مسافت طولانی مدت تا مقصد باید نوع بسته بندی در کارتون های 5 لایه و در وزن های 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده باشد تا سلامت و بهداشت محصول حفظ شود.

قیمت روز کشمش زرد

قیمت روز کشمش زرد در بازار

اگر شما تاجر یا شرکت بازرگانی هستید و در زمینه صادرات مشغول به فعالیت می باشید برای خرید محصول خود قطعاً به کارخانه ای معتبر و تضمینی نیاز دارید که بتواند محصول مرغوب ، باکیفیت و قیمت مناسب برای شما جهت صادرات تامین کند . این مجموعه با داشتن واحدهای تولیدی مجهز آماده همکاری با شما در زمینه تامین انواع کشمش می باشد شما می توانید برای اطلاع از وضعیت موجودی کارخانه ، استعلام قیمت و مشاوره با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید.

**** قیمت روز کشمش زرد در بازار و همچنین صادرات در اوایل اسفند ماه 1399 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش زرد پلویی ملکان                              کیلویی 32000 تومان
  2. کشمش زرد قلمی کاشمر                               کیلویی 30000 تومان

شما می توانید برای استعلام قیمت روز کشمش زرد به بخش فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان ضمن استعلام نرخ راهنمایی و مشاوره لازم برای سفارش را نیز خدمت شما ارائه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما