فروش مویز صادراتی زرد به افغانستان

در این مرکز فروش مویز صادراتی زرد ریش بابا برای ارسال به افغانستان مستقیم از تولید به مصرف امکان پذیر شده است تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند برای سفارش به بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرند.

فروش مویز صادراتی زرد به افغانستان

مویز صادراتی زرد

مویز صادراتی زرد

یکی از محصولات تولید شده از انگور ریش بابا در استان فارس مویز آن می باشد که به روش های آفتاب خشک ، سایه خشک ، تیزابی و مکانیزه آن را تولید و در بازار داخل و صادرات بخصوص برای کشور افغانستان ، هند و عراق عرضه می شود.

در طب سنتی نیز به استفاده از مویز بسیار تاکید شده است و آن را دارای طبیعی گرم و تر می داند که مصرف آن برای افراد سردمزاج خواص بسیاری دارد. در واقع بزرگان طب سنتی مویز را عامل پاکسازی معده ، روده ، ریه می دانند و عملکرد آن ها را بهبود و تقویت می بخشد.

مویز صادراتی زرد رنگ به اندازه یک بند انگشت از خانواده مویز ریش بابا در توابعی از استان فارس نظیر دشمن زیاری ، داراب ، بووانات و شیراز تولید می شود که در مراحل تولید آن از محلوب تیزاب و دود گوگرد استفاده شده که باعث شده رنگ آن متمایل به زرد شود و طول عمر آن و ماندگاری را افزایش دهد و زمینه را برای صادرات آن نیز فراهم نماید.

این مجموعه عرضه کننده انواع کشمش و مویز برای بازار داخل و صادرات می باشد که این مویز صادراتی زرد ریش بابا شیراز را نیز به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در سبد فروش خود قرار داده که قابلیت تامین آن در طول سال به هر حجمی که مشتریان بخواهند موجود می باشد و حتی برای صادرات نیز کلیه کارهای مربوط به استاندارد ، اظهار و گمرک را نیز انجام و برای خریداران عزیز ارسال می کند.

فروش مویز صادراتی

فروش مویز صادراتی زرد به افغانستان

در استان فارس فروشندگان زیادی در زمینه تولید و عرضه مویز ریش بابا شیرازی فعالیت دارند که مشتریان گرامی باید تلاش کنند محصولات خود را از مرکز معتبری خریداری کنند که محصول تازه و امسالی ، نرم و گوشتی عرضه کنند. این مجموعه می تواند در این زمینه تامین کننده شما باشد کافی است برای راهنمایی و مشاوره با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

 

این مجموعه در زمینه فروش مویز صادراتی زرد که مشتریان زیادی از کشور افغانستان دارد به صورت تخصصی فعالیت دارد این محصول از این کشور بدون هیچ هزینه گمرکی به کشور هند صادر می شود که سود زیادی نصیب مشتریان آن می شود.

این مجموعه علاوه بر ارسال انواع مویز خود به افغانستان به کشورهای دیگری نظیر مالزی ، عراق ، اتیوپی نیز این محصولات را در بسته بندی کارتون های 5 لایه با وزن 10 کیلویی به صورت خالص و لیبل دار و شیرینگ شده صادر کرده است مشتریان می توانند برای سفارش با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما