خرید مویز درجه یک صادراتی

مشتریان گرامی برای خرید مویز درجه یک صادراتی با بسته بندی شکیل از تولید به مصرف می توانید سفارش خود را به صورت جزئی و عمده از این مرکز تامین نمایید این محصولات با کیفیت اعلا برای بازار داخل و صادرات عرضه می شود.

خرید مویز درجه یک صادراتی

خصوصیات مویز درجه یک صادراتی

 خرید مویز درجه یک

کشمش مویز یکی از پرمصرف و خوش‌ طعم‌ترین فرآورده های انگور در میان خشکبارها می باشد که مملو از املاح معدنی مانند کلسیم ، آهن و منیزیم و انواع ویتامین ها بوده و با ارزش غذایی بالایی که دارد می تواند کمبودهای بدن را جبران نماید.

در طب سنتی تاکید زیادی به مصرف روزانه و مستمر مویز برای افراد سردمزاج شده و مویز را تسویه کننده معده ، روده و ریه دانسته که تقویت کننده عملکرد آنها می گردد. و در احادیث هم اشاره شده که مصرف روزانه ناشتا 21 عدد مویز مریضی را از انسان دور می کند.

از جمله استفاده‌های مویز که بسیار شایع است مصرف آن به جای قند همراه چای است که در این صورت نه تنها می‌توانیم از مصرف قند اجتناب کنیم بلکه از خواص بسیار مهم مویز نیز بهره‌مند می‌شویم. با خرید کشمش مویز می‌توانید آن را تبدیل به عضو ثابت خوراکی‌های منزل خود کنید.

 

**** از خصوصیات مویز درجه یک هم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. اندازه درشت و لاشه گوشتی
  2. پاک ، تمیز و کم دانه بودن
  3. شکل ظاهری زیبا
  4. بسته بندی های شکیل و بهداشتی
  5. رنگ سیاه و تیره
به طور کلی هر چه مویز رنگ تیره تری داشته باشد باشد سیستم ایمنی بدن را بیشتر تقویت می سازد که این به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی بیشتر آن می باشد.

خرید مویز صادراتی

نکات کاربردی هنگام خرید مویز درجه یک

در هنگام خرید مویز و بایستی نکات مهم و کلیدی را که تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد به آن توجه داشته باشید که در زیر به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  1. نرمی مویز: مویز باید کمی نرم باشد. اما مویز مرغوب، مویزی است که خیلی هم خشک نباشد و به اصطلاح تازه باشد حال درست است که مویز از خشک کردن حبه‌های انگور به دست می‌آید. در واقع هرچقدر مویز نرم‌تر، درشت‌تر و سیاه‌تر باشد از مرغوبیت بالاتری بهره‌مند است و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد.
  2. اندازه مویز (ریزی و درشتی آن): مویز درشت قیمت بالاتری نسبت به مویزهای ریز دارند ولی ممکن است کیفیت آن‌ها تفاوتی با یک‌دیگر نداشته باشند.
  3. نداشتن هرگونه ناخالصی: مویز مرغوب و باکیفیت مویزی است که تکه چوب و تیغ در میان آن نباشد و چوبی که خود مویز دارد نیز باید از آن جدا شده باشد و در بسته‌بندی مویز نباشد.
  4. درصد دانه‌دار و بی‌دانه بودن آن : معمولاً مویز بی‌دانه پرطرفدارتر است و در واقع مویزدانه دار قیمت پایین‌تری نسبت به مویز بی دانه دارد
  5. تازه و امسالی بودن مویز: مویز مرغوب به مویزی گفته می‌شود که تازه باشد و زمان زیادی از خشک کردن آن نگذشته باشد یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در قیمت و کیفیت مویز می‌توان به تازه بودن آن اشاره کرد، چرا که بر اثر گذشت زمان دانه‌های مویز سفت می‌شوند و جویدن آن‌ها سخت می‌شود

برای سفارش و خرید مویز درجه یک صادراتی می توانید با مدیر فروش کارخانه کشمش این مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط برقرار کرده تا در کمترین زمان ممکن سفارش شما آماده و از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل به آدرس شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما