خرید انواع کشمش صادراتی کاشمر + قیمت

در این مجموعه امکان خرید انواع کشمش صادراتی کاشمر با قیمت درب کارخانه برای مشتریان فراهم شده است برای مشاوره و ثبت سفارش با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید.

معرفی کشمش کاشمر

یکی از تولیدکنندگان مهم انواع کشمش در ایران با سطح زیر 150هزار هکتار تاکستان های انگوری منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد که محصولات آن علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار استفاده می شود.

در این منطقه انواع کشمش های قلمی نظیر کشمش سبز ، زرد و همچنین کشمش آفتابی و مویز تولید می شود که از انگوری پیکامی و عسکری به دست آمده و بیشتر این کشمش ها بدون هسته می باشد.

بیشتر بدانید : کشمش سبز

کشمش صادراتی کاشمر

ویژگی های کشمش کاشمر

کشمش کاشمر به شکل قلمی ، دراز و کشیده به اندازه یک بند انگشت و در رنگ های سبز ، طلایی و قهوه ای تیره می باشد.

این محصولات در اتاق های مخصوصی به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار و روی سیم های مفتولی افقی نسبت به زمین خشک و تولید می شود که به این روش سایه خشک گفته می شود.

کشمش های تولید شده را به صورت فله همراه با دم و چوب به کارخانه انتقال و کارهای فرآوری و سورت روی آن انجام می شود و در آخر در کارتون های 5 کیلویی برای بازار داخل و برای صادرات نیز در کارتون های 5 و10 کیلویی خالص همراه با شیرینگ پک استفاده می شود.

بیشتر بدانید : کشمش زرد

کشمش صادراتی کاشمر

خرید کشمش صادراتی کاشمر

مجموعه تولیدی لعل تاک در منطقه کاشمر و خلیل آباد فعالیت تجاری دارد که مشتریان می توانند برای خرید کشمش صادراتی کاشمر به صورت مستقیم درب کارخانه با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

این مجموعه کشمش فله را از کشاورز خریداری نموده و کارهای فرآوری و سورت را در کارخانه انجام و طبق خواسته مشتری کشمش ها را در کارتون بسته بندی خواهد کرد.

بیشتر بدانید : کشمش آفتابی

کشمش صادراتی کاشمر

قیمت انواع کشمش درب کارخانه

با توجه به افزایش ناگهانی نرخ ارز در یک ماه گذشته متاسفانه قیمت خرید کشمش صادراتی کاشمر با نوسانات افزایشی روبرو شده که هر روز شاهد یک قیمتی هستیم که این شرایط را برای صادرات و عرضه این محصولات با مشکلاتی مواجه کرده است.

لذا برای استعلام قیمت درب کارخانه انواع کشمش صادراتی کاشمر مشتریان می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته تا ایشان ضمن مشاوره قیمت این محصولات را بروز اعلام نمایند.

توجه داشته باشید که قیمت اعلام شده کشمش کاشمر توسط مدیر فروش با توجه به این شرایط 24 ساعت بیشتر اعتبار ندارد

کشمش صادراتی کاشمر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما