فروش کشمش بیدانه پلویی قیمت مناسب

فروش کشمش بیدانه پلویی با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب و فوق العاده در کارخانه تولید ، فراوری این مجموعه انجام می شود برای سفارش و خرید این محصولات با بخش فروش کارخانه کشمش وارد مذاکره شوید.

فروش کشمش بیدانه پلویی قیمت مناسب

کشمش بیدانه پلویی

فروش کشمش پلویی

یکی از انواع کشمش بسیار پر مصرف و پر خاصیت که به دفعات نام آن را در بازار شنیده اید بی شک کشمش پلویی می باشد که قطب اصلی تولید آن در تاکستان استان قزوین ، ملایر استان همدان و ملکان و بناب آذربایجان بوده  که در کارخانجات کشمش این مناطق حجم بسیار بالایی از این محصولات تولید ، فرآوری و بسته بندی شده و در بازار داخل و بازارهای خارج از کشور عرضه می شود.

در کشور ایران به خاطر شرایط آب و هوایی خاص و نوع اقلیم آن در تولید کشمش پلویی مرغوب سرآمد می باشد که بهترین انواع آن کشمش پلویی صادراتی طلایی ، قهوه ای و آفتابی دو نوع بیدانه و دانه دار یافت می شود که همانند دیگر کشمش ها نیاز بدن به بسیاری از ویتامین ها و املاح معدنی را تامین می کند و قسمت اعظم صادرات را نیز به خود اختصاص داده است.

اگر بخواهیم شاخصه های بهترین کشمش بیدانه پلویی را بشماریم می توان به مواردی مانند کیفیت ، رنگ و اندازه یکدست و دست چین شده اشاره کرد که برای محقق شدن این شاخصه ها باید به روش کاملاً سنتی با کارگران این کارانجام  شود یا اینکه ازکارخانه های مجهز به انواع دستگاه های سورتینگ لیزری استفاده شود که معمولاً روش سنتی دقت کار دستگاه را به خاطر خطای انسانی نخواهد داشت.

فروش کشمش بیدانه

فروش کشمش بیدانه پلویی قیمت مناسب

تمام محصولات عرضه شده این مرکز برای بازار داخل و صادرات هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند. که این در نتیجه خریداری بار فله مرغوب از باغدار و در ادامه دقت و حساسیت دستگاه های غوره گیر و سورتینگ در کارخانه بوده که در بالاترین حد ممکن تنظیم شده تا محصولات با کیفیت اعلا را تحویل مشتریان بدهد و بتواند به عنوان یک تامین کننده مطمئن همکاری خود را با خریداران کشمش سالیان سال ادامه دهد.

 

**** گفتنی است که این مرکز در حوزه تولید و فراوری انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی برای بازار داخل و صادرات فعالیت دارد و تاکنون سابقه صادرات محصولات خود به کشورهایی نظیر ترکیه ، عمان ، عراق ، امارات ، انگلیس ، مالزی را داشته لذا می تواند با مشتریان به عنوان همکار و شریک این محصولات را تامین کند.

این مجموعه فروش کشمش بیدانه پلویی با قیمت مناسب را بهترین نحو ممکن مستقیم از کارخانه کشمش انجام می دهد در ضمن  قیمت انواع کشمش را نیز با توجه به عواملی نظیر میزان کیفیت ، نوسانات بازار ارز ، مرکز تولید کننده ، حجم و نحوه خرید برای مشتریان تعیین می کند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما