تولید کننده کشمش صادراتی ایران

این مجموعه تولید کننده نخود منصور صادراتی ایران با بهترین کیفیت و بسته بندی شکیل در انواع طلایی ، تیزابی و آفتابی می باشد که این محصولات را برای مشتریان صادراتی مستقیم از کارخانه کشمش عرضه می کند.

تولید کننده کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی ایران

محصولات کشور ایران و بخصوص انواع خشکبار تولیدی در آن محبوبیت بالایی در بین تجار و شرکت های بازرگانی در کشورهای مختلف دارد زیرا محصولات آن از تنوع و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

نخود قرمز در آذرشهر ایرانی که از انواع انگورها تهیه می شود از خوش طعم ترین و دلنشین ترین خوراکی ها می باشد و به عنوان یک چاشنی و قندی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد که طرفداران و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد و به صورت عمده و جزئی عرضه می شود.

 

انواع کشمش صادراتی درجه یک ایران را می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

  1. کشمش انگوری بیدانه : محبوب ترین کشمش صادراتی ایران که در تولید آن دود گوگرد استفاده می شود.
  2. کشمش سبز و زرد قلمی : از تولیدات ممتاز و منحصر به فرد منطقه کاشمر خراسان می باشد.
  3. کشمش تیزابی یا سلطانا : در طیف رنگی کهربایی و قهوه ای که برای تولید آن تیزاب و دود گوگرد استفاده می شود.
  4. کشمش آفتابی یا سیاه رنگ : محصول سالم و ارگانیک ایران که بیشتر مصرف آن بازار داخل است.
  5. کشمش مویز : در انواع مویز سیاه ، سرخ بش ، ریش بابا ، شانی که عاری از هر گونه مواد افزودنی است.
از شاخصه های مهم کشمش صادراتی ایران می توان به کمتر بودن تعداد کشمش های دم دار ، نارس و غوره ، شکرک زده و لاشه گوشتی آن اشاره کرد که این عوامل به فرآوری آن در کارخانه و انواع دستگاه های سورتینگ آن بستگی دارد. همچنین کشمش صادراتی و با کیفیت بایستی بدون بو و طعم نامطبوع ، خوش رنگ ، عاری از آفت ها ، حشرات ، شن و گرد ، خاک باشد و همچنین میزان رطوبت آن کمتر از 15 درصد و مقدار دود گوگرد کمتر از ppm 1500 باشد.

تولید کشمش صادراتی

تولید کننده کشمش صادراتی ایران

اگر به دنبال فعالیت تجاری هستید آن هم ادامه دار به شما توصیه می‌کنیم با مرکزی کار کنید که حرف شما را بفهمد و از تجارت روز مطلع باشد. قانون روز تجارت می‌گوید که شما به عنوان تولید کننده باید در کنار خریدارتان باشید نه اینکه صرفاً یک بار به آن فروخته باشید.

این مرکز به عنوان تولید کننده کشمش صادراتی ایران تاکنون محصولات خود را به کشورهایی نظیر انگلیس ، مالزی ، اتیوپی ، عراق ، ترکیه ، عمان و افغانستان صادر کرده تا بتواند این محصولات را به بهترین بازارهای جهانی عرضه کرده و کمکی هم به اقتصاد کشور داشته باشد.

مشتریان گرامی اگر قصد سفارش انواع کشمش برای عرضه در بازار داخل و صادرات دارید می توانید با مدیر فروش کارخانه این مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته و قیمت خرید کشمش ممتاز ایران را استعلام گرفته و در صورت کسب رضایت می توانید نسبت به سفارش اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما