فروش عمده کشمش زرد کاشمر

مشتریان گرامی این مجموعه فروش عمده کشمش زرد کاشمر را با بهترین کیفیت ممکن برای صادرات مستقیم از کارخانه کشمش عرضه می کند برای خرید مطمئن و تضمینی با بخش فروش کارخانه هماهنگ کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش عمده کشمش زرد کاشمر

کشمش زرد کاشمر

کشمش زرد کاشمر

منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی جایگاه بالایی در فروش و صادرات کشمش در کشور دارد که انواع کشمش سبز و زرد قلمی را به صورت منحصر به فرد تولید ، فرآوری و بسته بندی می نمایند.

اگر خواسته باشیم بهترین محصول منطقه کاشمر را معرفی کنیم بدون شک می توان کشمش سبز و زرد قلمی را نام کرد که وجود تاکستان های انگوری به وسعت 12 هزارهکتار موید این مطلب می باشد این محصول فروش بسیار بالایی در بازار داخل و صادرات به کشورهای مختلف به خود اختصاص داده است.

تولید کشمش زرد نیاز به مهارت و تخصص خاصی دارد که بایستی درصد مجاز تیزاب و دود گوگرد مورد استفاده را رعایت کنند تا محصول نهایی مرغوب و صادراتی گردد قابل ذکر است که باغداران کشمش تولیدی را به صورت فله در کیسه و گونی همراه با دم و چوب به کارخانه فرآوری برده و عملیات شستشو ، بودجاری ، دم کنی ، سورتینگ و در آخر بسته بندی در کارتون های 5 و 10 کیلویی انجام و شیرینگ می شود.

عمده فروش کشمش زرد یا طلایی کاشمر صادرات به کشورهای همسایه شرقی مانند پاکستان ، افغانستان و همسایه های غربی مانند عراق ، ترکیه و امارات می باشد که کارخانجات منطقه کاشمر با شناختی که از تجار این کشورها دارند می دانند که هر کشور چه نوع محصول و با چه کیفیتی را نیاز دارند.

قیمت فروش عمده کشمش زرد کاشمر برای صادرات مستقیم از کارخانه کشمش امروز 12 دی ماه 99 کیلویی 31000 تومان می باشد که در بسته بندی کارتونی استاندارد  با وزن 10 کیلو خالص به صورت لیبل دار و شیرینک شده انجام می شود.

فروش عمده کشمش زرد

فروش عمده کشمش زرد صادراتی

مشتریان انواع کشمش سبز و زرد کاشمر اگر قصد سفارش با تناژ بالا را دارند می توانند با هماهنگی به کارخانه این مجموعه تشریف فرما شوند و ضمن بازدید از خط تولید از نزدیک تولید و فرآوری محصولات را مشاهده کرده و در صورت تایید درخواست سفارش خود را ثبت نمایند خریداران غیر حضوری نیز می توانند با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه هماهنگ کرده تا ضمن ثبت سفارش تمام کارهای مربوط به آماده سازی و ارسال را انجام داده و بار در هر نقطه از ایران که باشید فرستاده شود.

این مجموعه علاوه بر کارخانه کشمش کاشمر چندین شرکت تولیدی کشمش در تاکستان ، ملکان و شیراز تحت پوشش دارد تا بتواند انواع کشمش های تولید شده در ایران اعم از انواع کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی طلایی و آفتابی و انواع کشمش مویز را برای هم وطنان عزیز با بهترین کیفیت ممکن تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما