عرضه کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

امروزه کشمش تیزابی دارای محبوبیت زیادی در سطح داخلی و خارجی است و در زمینه صادرات نیز دارای فروش خوبی است. خریداران و متقاضیان گرامی می توانند جهت خرید کشمش تیزابی صادراتی کارخانه با کیفیت و با قیمت مناسب از طریق شرکت ما اقدام نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

امروزه تولید کنندگان خشکبار محصولات خود را به روش های مختلفی تولید می کنند که یکی از این روش ها تیزاب می باشد که در خشک کردن میوه هایی مانند انگور و تبدیل آن به کشمش اهمیت بسیاری دارد. یکی از پر مصرف ترین انواع خشکبار ها در جهان خشکبار هایی است که با روش تیزابی تولید می شوند. خشکبار هایی که توسط محلول تیزابی تولید می باشند بسیار مرغوب بوده و دارای رنگی روشن و زیبا و براق هستند.

عرضه کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

کشمش تیزابی چیست؟

محلول تیزابی محلولی است که برای سرعت بخشیدن به فرایند خشک شدن میوه ها و هم چنین کاهش ضایعات آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محلول با ایجاد منافذ بر روی میوه ها سبب خشک شدن آن ها شده و از خراب شدن و پوسیدگی آن ها جلوگیری می کند. انگور هایی که برای تولید کشمش چیده می شوند به محلول قلیایی تیزآب آغشته می کنند و سپس خشک می کنند.

 

این نوع کشمش ها پس از خشک شدن دارا رنگ روشن و براق و روغنی هستند. با استفاده از محلول قلیایی تیزاب فرایند خشک شدن میوه و کشمش سرعت یافته و در عین خشک شدن درشتی میوه نیز حفظ می شود. انگور های چیده شده به محلول تیزاب اضافه شده و به مدت یک دقیقه در آن می مانند سپس انگور ها را خارج کرده و بر روی یک سطح توری جهت خشک کردن قرار می دهند. سپس میوه را در جلوی آفتاب و یا به روش دیگری خشک می کنند.

کشمش تیزابی صادراتی

عرضه کشمش تیزابی صادراتی کارخانه

فروشگاه های بسیاری وجود دارند که عرضه کننده انواع کشمش تیزابی هستند. این محصول یکی از انواع کشمش های مرغوب می باشد که در اکثر فروشگاه های بزرگ و کوچک موجود در سطح کشور عرضه می شود. این نوع کشمش در سطح خارجی نیز دارای فروش خوبی است و از ارقام صادراتی کشور محسوب می شود. جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی صادراتی از طریق مجموعه ما استعلام بگیرید.

از جمله مهم ترین کشور های وارد کننده کشمش تیزابی ایرانی در جهان کشور های اوکراین و روسیه می باشند که سالانه در مقادیر بالایی از این نوع کشمش به آن کشور ها صادر می شود. جهت موفق شدن در زمینه صادرات کشمش باید آگاهی کافی در مورد بازار هدف داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما