صادرات کشمش و مویز مرغوب

کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه صادرات کشمش و مویز مرغوب را انجام می دهد تاجران می توانند مستقیم و بدون واسطه به صورت حضوری و غیرحضوری سفارش خود را مدیر فروش کارخانه هماهنگ کنند.

صادرات کشمش و مویز مرغوب

انواع کشمش و مویز مجموعه

کشمش و مویز مرغوب

از محصولات به دست آمده از انگور خشک شده کشمش و مویز می باشد که به خاطر ارزش غذایی و خاصیت درمانی که دارد در بازار داخل و صادرات مشتریان زیادی دارد.

این مجموعه انواع کشمش و مویز ایرانی را از تولید به مصرف مستقیم از کارخانه با بهترین کیفیت ممکن با پایین ترین قیمت در سراسر کشور عرضه می کند و نیاز مشتریان صادراتی را نیز به صورت حرفه ای مطابق با نوع کیفیت و بسته بندی درخواستی قادر است که تامین نماید.

اگر مشتری و خریدار را کارخانه دار و باغدار به عنوان همکار و شریک بشناسند که می خواهند در کنار هم پای یک سفره نان بخورد در نتیجه با چنین نگرشی همه با هم سود می برند حال آنکه خیلی از کارخانجات کشمش هستند که پایبند چنین اصول و قوانینی نیستند و فقط به فکر فروش محصول خود می باشند و اما این مجموعه تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند خدمات ارزنده ای به مشتریان داخلی و خارجی خود در کمال شفافیت و صداقت ارائه دهد. نسبت به تجارت و صادرات رفتار و اصول حرفه ای نیز داشته باشد.

**** در ادامه می خواهم انواع کشمش و مویز را که در این مجموعه عرضه می گردد به شما معرفی کنم  :

  1. کشمش تیزابی یا سلطانا طلایی و خرمایی تاکستان
  2. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه تاکستان
  3. کشمش گلدن انگوری ملکان
  4. کشمش سبز و طلایی قلمی تولید کاشمر
  5. کشمش سرکه ای
  6. کشمش های آفتاب خشک فله ای
  7. انواع مویز سرخ بش ، سیاه ، شانی ، ریش بابا ، فخری و رطبی استان فارس
  8. انواع مویز وارداتی ازبک و افغان

صادرات کشمش و مویز

صادرات کشمش و مویز مرغوب

اگر کشمش در تولید آن از مایع نگهدارنده تیزاب و دود گوگرد استفاده شده که ماندگاری آن را بالا ببرد به خاطر این است که برای صادرات این کشمش را مناسب سازد البته این برای کشورهایی صدق می کند که نسبت به باقیمانده درصد سموم و گوگرد حساسیت ندارند به عنوان مثال کشورهای اورپایی مجوز ورود این محصولات را نمی دهند و خریدار مویز و کشمش ارگانیک و طبیعی می باشند.

علاوه بر اینکه برای صادرات کشمش و مویز مرغوب و با کیفیت انتخاب می شود همراه با آن نیز باید سعی شود که در بسته بندی آن از کارتون 5 لایه با وزن 5 و 10 کیلویی استفاده شود درضمن باید در لیبل روی بسته بندی نام کالا ، تاریخ تولید و انقضا به میلادی ، وزن خالص آن نیز درج شده و به صورت شیرینک و پلمپ شده ارسال گردد که از هم نپاشد و رطوبت به کارتون نرسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما