کشمش سبزه صادراتی با بهترین قیمت

کشمش دارای انواع مختلفی است که تعداد زیادی از آنها در دسته محصولات صادراتی قرار دارند. کشمش سبزه صادراتی که از اسمش هم پیدا است رنگش سبز بوده و با استفاده از امولسیون سرد تولید می شود و جزء همین دسته از کشمش ها قرار دارد. برای خرید کشمش با بهترین قیمت می توان به بازار های فروش عمده این محصول مراجعه کرد در آنجا کشمش های با کیفیت با قیمت های مناسب به فروش می رسند. کشمش سبزه صادراتی با بهترین قیمت

قیمت هر کیلو کشمش صادراتی

قیمت هر کیلو کشمش صادراتی واحد فروش کشمش کیلو است اما زمانی که در حجم بالا به فروش می رسد واحد به تن قرار می گیرد، حجم بالا عموما برای فروش های صادراتی انجام می شود. قیمت کشمش برای صادرات با فروش در داخلی متفاوت است و مسلما اختلاف قیمت زیادی وجود دارد.

از طرف دیگر قیمت کشمشی که در داخل مصرف می شود با قیمت کشمش صادراتی فرق می کند، کشمش صادراتی اگه در داخل فروخته شود قیمتش از سایر کشمش ها بالاتر است. نمی توان یک قیمت واحد را برای هر کیلو کشمش صادراتی عنوان کرد زیرا کشمش های صادراتی نیز خود بسته به نوعشان قیمت های متفاوتی دارند، شرایط بازار نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کشمش:

  • میزان خرید کشمش
  • میزان تولید کشمش در هر سال
  • نوع کشمش
  • بسته بندی کشمش

اگر بتوانیم بسته بندی را مناسب کنیم و فرآوری محصولات را بالا ببریم سود صادرات کشمش را نیز می توانیم افزایش دهیم.

تولید کنندگان کشمش سبزه در ایران

تولید کنندگان کشمش سبزه در ایراندر بسیاری از باغ های ایران انگور کاشت می شود و تعداد زیادی از این انگور ها برای کشمش شدن مناسب هستند و کشمش سبز نیز یکی از این انواع کشمش است، کشمش سبز خود نیز انواع متفاوتی دارد، کشمش سبز قلمی، کشمش پلویی و…

تهیه لیست تولید کنندگان کشمش سبزه در ایران کار آسانی نیست زیرا تولیدکنندگانی هستند که نامشان ثبت نیست و تهیه این لیست هزینه بر خواهد بود، اما تولید کشمش سبز نیز مانند بقیه کشمش ها در سطح وسیعی انجام می شود.

کشمش سبز در کشور های دیگر با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و خریداران زیادی دارد، از این رو تولید کنندگان کشمش سبز در کشور ما باید کیفیت محصولات خود را از نظر بسته بندی و فرآوری بالا ببرند زیرا توجه به این دو فاکتور در صادرات امر مهمی است.

خریدار عمده کشمش درجه یک در تهران

خریدار عمده کشمش درجه یک در تهرانبسیاری از فروشندگان کشمش خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند و در فروشگاه ها به صورت جز یا کل به فروش می رسانند، خریداران عمده کشمش درجه یک می توانند خرید خوب و راحتی را در تهران انجام دهند به دلیل اینکه در تهران شرایط فروش محصولات فراهم است و عموما محصولات به آنجا می‌رود، بازار عمده انواع محصولات وجود دارد.

اصولا فروشندگانی که در شهرستان ها کار می کنند خریدار عمده کشمش در تهران هستند آنها یا به صورت حضوری یا تلفنی انواع کشمش پلویی که خود انواع مختلفی دارد، کشمش برگ سبز، کشمش سیاه و… را یکجا و عمده می خرند و در سطح های کوچکتر به فروش می رسانند.

فروشندگان کشمش عمده در کشور

فروشندگان کشمش عمده در کشورفروشندگان زیادی در سطح کشور هستند که محصولات خود را به صورت عمده می فروشند. تولیدی ها خود نیز می توانند فروشندگان عمده باشند و محصولات را درب کارخانه به صورت یکجا به فروش برسانند. گاهی نیز تولید کنندگان از طریق ایجاد نمایندگی اقدام به فروش عمده تولیدات خود می کنند.

فروشندگان کشمش عمده در کشور در بسیاری از مواقع برای اینکه فروش بهتری داشته باشند محصولات خود را به سایر نقاط کشور نیز ارسال می کنند تا در آنجا به صورت جزئی یا کلی به فروش برسند. فروشندگان عمده کشمش تعداد محدودی نیستند که بشود آنها را نام برد در بسیاری از تاکستان هایی که انگور برداشت می شود پس از تولید کشمش یا تولید در کارخانه محصول تولیدی به صورت عمده به فروش می رسد.

فروش کشمش در مقادیر کمک برای این فروشندگان امکان پذیر نیس زیرا سود دهی ندارد و چه بسا ممکن است فرد دچار زیان نیز شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما