کشمش سبزه تیزابی با کیفیتی عالی

کشمش سبزه تیزابی با کیفیتی عالی و مرغوب تنها در برخی از مناطق تولید می شوند. هرچند میزان تقاضا برای این محصول بالاست اما عرضه ارقام درجه یک به صورت محدود در اختیار چند برند معروف است. راهکارهای مختلفی برای خرید بهترین نوع کشمش تولیدی در کشور وجود دارد اما آشنایی با انواع این محصول نیز اهمیت قابل توجه ای برای خریداران دارد. آیا قیمت و نرخ فروش کشمش تیزابی می تواند تعیین کننده کیفیت و یکدست بودن آن باشد؟

کشمش سبزه تیزابی با کیفیتی عالی

قیمت خرید عمده کشمش سبزه تیزابی

قیمت خرید عمده کشمش سبزه تیزابی کشمش محصول به دست آمده از خشک کردن انگور است. حال باید اشاره کرد که روش های مختلفی برای دسیابی به این مهم یعنی تولید کشمش توسط تولید کنندگان به کار گرفته می شود.

یکی از رایج ترین آنها، استفاده از تیزآب است. کشمش تیزابی طی فرآیندی به دست می آید که در آن برای تسریع بخشیدن در فرآیند خشک شدن انگور و تبخیر آب اضافه آن، تیزاب را به کار می برند.

تیزاب مورد استفاده در تولید کشمش از ترکیب آب، روغن سبزه و پودر بی کربنات پتاسیم خوراکی به دست می آید. بنابراین باید گفت که برخلاف تصور برخی از افراد، این محلول شیمیایی نبوده و محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت کشمش تیزابی در بازار بسته به درجه کیفی و نوع کشمش متنوع است و به همین جهت حق انتخاب مشتری افزایش می یابد.

کشمش تیزابی خوب را از کجا بخریم؟

کشمش تیزابی خوب را از کجا بخریم؟با توجه به فرآیند تولید و مراحل خشک کردن انگور برای تولید کشمش، می توان سه نوع مختلف از این محصول را معرفی نمود که هر کدام از نظر کیفی، درجات مختلفی را دارند:

  • کشمش تیزابی: به دست آمده از شیوه خشک شدن با تیزاب که در بالا به آن اشاره شد.
  • کشمش آفتابی: فرآیند تولید این نوع کشمش کاملاً طبیعی و از طریق تابش آفتاب به انگورها می باشد. این روش زمانبر بوده و محصول نهایی به رنگ قهوه ای مات یا براق است.
  • کشمش انگوری:انگوری که با استفاده از دود گوگرد خشک شود را کشمش انگوری می گویند که رنگ آن بین زرد کهربایی تا قهوه ای متغیر است.

اکنون که با روش های تولید کشمش سایه خشک، آفتابی و … آشنا شده اید، می توانید نمونه مورد نظر خود را از مراکز عرضه معتبر تهیه کنید. برخی از عطاری ها، خشکبار فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی عرضه کننده این محصول به صورت کیلویی یا گاهاً عمده هستند.

تولید کنندگان اصلی کشمش چه کسانی هستند؟

تولید کنندگان اصلی کشمش چه کسانی هستند؟مناطق مختلفی از کشور در زمینه تولید، عرضه و فروش عمده انواع کشمش فعالیت دارند. طبق آمارها منطقه تاکستان واقع در استان قزوین با تولید سالیانه حدود 70 هزار تن از این محصول، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

استان های همدان، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی نیز از دیگر تولیدکنندگان انواع کشمش در کشور محسوب می شوند. با توجه به مرغوب بودن این محصول، هر ساله حجم قابل توجه ای از آن نیز به کشورهای دیگر صادر می شود.

به گفته کارشناسان هر ساله به طور میانگین حدود 200 هزار تن انواع کشمش در این مناطق تولید می شود که حدود 50 هزار تن آن در بازار داخلی عرضه و مابقی در فرآیند صادرات به کشورهای آسیایی، اروپایی و … ارسال می شود.

سفارش مستقیم کشمش از شرکت تولیدی

سفارش مستقیم کشمش از شرکت تولیدیکشمش سبز قلمی یکی از باکیفیت ترین ارقام تولیدی در کشور است که انتخاب مناسب برای آجیل عید و مراسم های دیگر می باشد. در شرکت های تولیدی معمولاً از امولسیون سرد جهت تولید این نوع کشمش استفاده می کنند.

اگر شیوه و مراحل تولید نیز برای شما جالب باشد، باید گفت که بعد از مرحله شستشوی انگورها، آن را به مدت سی ثانیه در محلول امولسیون فرو می برند و سپس روی سینی های رشته ای از جنس سیمی جهت خشک شدن قرار می دهند.

به طور کلی برای سفارش مستقیم انواع کشمش برگ سبز، تیزابی، آفتابی، سبز قلمی و … به صورت عمده و نرخ رقابتی، علاوه بر شناخت مناطق تولیدی، آشنایی با برندهای عرضه کننده نیز اهمیت دارد.

امروزه برخی تولید کنندگان به صورت مستقیم یا از طریق نمایندگان آنلاین خود انواع تازه ترین کشمش های تولیدی را با نرخ ارزان به صورت فله ای یا بسته بندی عرضه می کنند که برای خریداران عمده می تواند گزینه مقرون به صرفه ای باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما