پخش کشمش آفتابی تاکستان در بازار

پخش کشمش آفتابی تاکستان قزوین که از بهترین و سالم ترین انواع کشمش های آفتاب خشک در ایران به شمار می رود ، در این مجموعه مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی کشمش در بازار انجام می شود و شرکت ها و تاجران  می توانند به صورت جزئی ، عمده و بسته بندی شده کارتونی این محصول را سفارش دهند.

پخش کشمش آفتابی تاکستان در بازار

کشمش آفتابی تاکستان

کشمش آفتابی تاکستان

 

کشمش آفتابی در حجم تولید بالا در ایران محصولی بدون هسته ارگانیک و سالم است که در منطقه تاکستان قزوین بهترین انواع این محصول تولید می شود و مصرف کنندگان بی شماری در بازارهای داخل و خارج از کشور دارد.

باغداران منطقه تاکستان کشمش آفتابی را با تخصص و دقت فراوان تولید می کنند و سپس برای عملیات فرآوری اعم از دم کنی ، شستشو ، سورتینگ ، روغن زنی و بسته بندی به کارخانجات این منطقه انتقال داده می شود عاملی که باعث می شود به محصولات تاکستان مشتریان نگاه ویژه ای داشته باشند این است که کارخانجات در کنار تولیدکنندگان حساسیت و وسواس زیادی در فرآوری و بسته بندی کشمش انجام می دهند.

کشمش آفتابی تاکستان به  دو مدل ریز و درشت تقسیم می شود ، که نوع ریز آن به عنوان کوچک ترین کشمش ایران شناخته شده و در بین مردم به کشمش پلویی معروف است از این محصول بیشتر در صنعت غذایی کشور اعم از کیک ، کلوچه و شیرینی و شکلات و یا همراه غذا استفاده می گردد.

درخصوص بسته بندی کشمش آفتابی این نکته را نباید از یاد برد که نوع بسته بندی بازار داخل و صادراتی آن با هم تفاوت دارد، برای صادرات از کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی خالص که دارای لیبل ، تاریخ تولید و انقضا و شرینگ شده است استفاده می گردد. حال آنکه برای بازار داخل از کارتون های 3 لایه و وزن 9 کیلویی که 500 گرم وزن کارتون و 8.5 کیلو وزن خالص کشمش می باشد استفاده می شود.

عموما به مشتریانی که به دنبال کشمش ارزان قیمت هستند توصیه می شود که کشمش ملایر را که ممکن است حاوی غوره و رنگ های مخلوط  باشد خریداری نمایند اما اگر به  دنبال محصول با کیفیت هستند توصیه ما به شما کشمش تاکستان خواهد بود.

پخش کشمش آفتابی

 

 

پخش کشمش آفتابی تاکستان در بازار

این مجموعه به صورت تخصصی علاوه بر پخش کشمش آفتابی و پلویی محصولات دیگری نظیر کشمش طلایی پلویی ، کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی برای صادرات و همچنین انواع مویز سیاه و سرخ بش ، مویز ریش بابا ، کشمش سرکه ای و شیره کشمش را در دستور کار قرار داده تا بتواند انواع کشمش ایرانی را در بازارهای جهانی معرفی کند و کمکی به اقتصاد کشور نماید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید شما می توانید به صورت حضوری درب کارخانه و غیر حضوری در هرجای ایران که باشید بطور مستقیم با واحد فروش کارخانه متصل شوید و سفارش خود را جناب آقای رضا نادری فر مدیر مجموعه محصولات لعل تاک بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما