قیمت کشمش صادرات تاکستان درب کارخانه

قیمت کشمش صادرات تاکستان به صورت بسته بندی شده در کارتون با بهترین کیفیت ممکن درب کارخانه قابلیت استعلام  دارد لطفا برای اطلاع از موجودی انواع این محصولات و نرخ آنها با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کشمش صادرات تاکستان درب کارخانه

صادرات کشمش تاکستان

 کشمش صادرات تاکستان

مناطق تاکستان قزوین و ملایر همدان در بحث تولید و صادرات کشمش در کشور ما رتبه اول را دارند خریداران زیادی در بازار داخل و کشورهای همجوار دنبال سفارش محصولات این دو منطقه می باشند. طبق آمار و اطلاعات بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران مربوط به دو ناحیه می باشد.

در منطقه تاکستان انواع کشمش های صادراتی زیر با بهترین کیفیت در حجم بالایی تولید می شود:

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش تیزابی طلایی
  3. کشمش تیزابی خرمایی بدون گوگرد

 

**** البته بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران مربوط به کشمش تیزابی منطقه تاکستان ، ملایر و کشمش طلایی پلویی یا گلدن ملکان و بناب آذربایجان می باشد. در ضمن برای صادرات هیچ نگرانی از بابت تامین این محصولات در طول سال وجود ندارد.

 

**** در سال های اخیر با توجه به کیفیت بالای کشمش تاکستان و دقت ، حساسیت تولیدکنندگان  و کارخانجات کشمش تاکستان در تولید و فراوری آن جهش صورت گرفته و ارزش بسیاری بالایی در بازار داخل و صادرات پیدا کرده است.

نوع بسته بندی برای صادرات کشمش تاکستان در کارتون هایی با وزن 10 کیلویی خالص و به صورت 5 لایه شیرینگ شده می باشد البته وزن کارتون ها را با توجه به نظر مشتری می توان به 5 و 4 کیلویی تغییر داد اما کارتون های استفاده شده برای بازار داخل 9 کیلویی می باشد که امکان تغییر این وزن نیز برای شهرهای مختلف وجود دارد.

قیمت کشمش صادرات

قیمت کشمش صادرات تاکستان تحویل درب کارخانه

تاجران و شرکتهای بازرگانی برای خرید مستقیم از کارخانه کشمش به عنوان یک مرجع معتبر تامین کشمش نیاز دارند زیرا اولاً روی کیفیت محصول ، نوع جنس کنترل و نظارت دارند و ثانیاً قیمت نهایی آن رقابتی بوده و از طرف دیگر این امکان نیز به آنها داده می شود که برای ارزان کردن قیمت کشمش کیفیت آنها را ضعیف تر کنند.

 

 قیمت کشمش صادرات تاکستان این مجموعه ( به کیلو) تحویل درب کارخانه امروز 99/09/25 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی آفتابی                           26000 تومان
  2. کشمش تیزابی طلایی                          27000 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی                         24000 تومان
  4. کشمش پلویی طلایی ملکان                   33500 تومان

این مجموعه به عنوان یک مرکز معتبر صادرات کشمش تاکستان مفتخر است که یک بستری را فراهم کند تا مشتریان بتوانند مستقیم در کارخانه کشمش حضور یابند و نیاز خود را تامبن کنند و در ضمن اگر درخواست نوع بسته بندی درج شده با طرح ، برند و راه های ارتباطی خود را دارند در جریان باشند زمان آماده سازی ، چاپ و کلیشه آن سه هفته طول می کشد. هزینه آن در حال حاضر حدود 4 میلیون تومان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما