قیمت هر کیلو کشمش مویز در بازار تهران

کشمش مویز از انگور سیاه و قرمز بدست می آید گه دارای خواص فراوانی برای بدن می باشد و حاوی انواع ویتامین، آهن،کلسیم و آنتی اکسیدان و غیره می باشد که برای پیشگیری از سرطان، کم خونی و پوکی استخوان و تقویت قلب و کبد مفید است. در بسیاری از شهرهای کشور با بهترین کیفیت تولید می شود که قیمت هر کیلو کشمش مویز با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد.

قیمت هر کیلو کشمش مویز در بازار تهران

خرید کشمش مویز به صورت کیلویی

خرید کشمش مویز به صورت کیلویی

برای خرید مویز به صورت جزیی می توانید به فروشگاه های عرضه خشکبار در سطح شهر مراجعه نمایید و در بسته بندی های متنوع و با کبفبت مرغوب آن را تهیه نمایید همچنین فروشگاه های اینترنتی نیز انواع آن را با بهترین کیفیت ارائه می کنند که خرید از این مراکز مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در وقت و هزینه به دنبال دارد و بعد از ثبت سفارش، محصول در اسرع وقت به نشانی مشتری ارسال می شود.

بهترین مویز کیلویی چند است؟ با مراجعه به سایت معتبر فروش می توانید از قیمت انواع آن مطلع شوید که با توجه به نوع و کیفیت متفاوت می باشد. فروش کشمش در انواع مختلف در مراکز معتبر خرید و فروشگاه های مجاز به صورت کیلویی و فله ای انجام می شود.

قیمت هر کیلو کشمش مویز درب کارخانه

قیمت هر کیلو کشمش مویز درب کارخانه

قیمت آن با توجه به نوع هسته دار و بی هسته متفاوت است که مسلما قیمت درب خانه بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه می باشد که بسیاری از تولید کنندگان سفارشات عمده مشتریان را قبول می کنند و آن را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کنند.

برای استعلام قیمت می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید زیرا هر روز بروزرسانی می شود و راه دیگر ارتباط تلفنی با دفتر کارخانه می باشد که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی و مشاوره کارشناسان برای خریدی بهتر بهره مند می گردید.

بهترین کشمش پلویی در تاکستان استان قزوین با کیفیت مرغوب تولید می شود و بسیار پرفروش می باشد و نوع بیدانه آن طرفداران زیادی دارد. انواع آن در رنگ های زرد و مشکی و قهوه ای در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند که کشمش پلویی زرد مخصوص صادرات بوده که به آن کشمش انگوری نیز می گویند. کشمش به سه دسته آفتابی، تیزابی و انگوری تقسیم می شود.

بازار خرید و فروش کشمش مویز در تهران

بازار خرید و فروش کشمش مویز در تهران

با توجه به خاصیت فراوان، بازار خرید و فروش آن بسیار پررونق است و طرفداران زیادی دارد و انواع آن در فروشگاه های تهران با کیفیت مرغوب ارائه می شود و نوع بی هسته آن معمولا قیمت بالاتری دارد و به دو صورت، درسایه و در زیر آفتاب خشک می شود.

قیمت مویز سیاه بی هسته از انواع دیگر آن بیشتر است و مشتریان زیادی دارد و دارای خواص و ارزش غذایی بسیاری می باشد و در مناطق مختلف کشور تولید می شود که مهمترین آن عبارت است از:

  • کاشمر
  • بوانات
  • ملایر
  • تاکستان
  • مراغه و غیره

مویزها دارای انواع مختلفی هستند مانند مویز فخری هسته دار، مویز شاهانی، مویز ریش بابا، مویز بش و مویز کندری و غیره که هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند و با بهترین کیفیت در کشور تولید و برای فروش روانه بازار می شوند.

کشمش مویز اعلا را از کجا تهیه کنیم؟

کشمش مویز اعلا را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین آن را می توان به طور مستقیم از تولید کننده های آن خریداری نمود که از طریق حضوری و غیر حضوری انواع آن را ارائه می نمایند و همچنین نمایندگی شرکت های تولید کننده در اکثر شهرهای کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند که نوع مرغوب آن را به صورت بسته بندی های متنوع کیلویی یا فله ای به مشتری عرضه می کنند.

سایت های معتبر فروش نیز انواع آن را با تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتری قرار می دهند. کشمش بیدانه سیاه با کیفیت بالا در تاکستان و کردستان بیشترین تولید را دارد که توسط شرکت های تولیدی و نمایندگی ها در سراسر کشور عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما