فروش کشمش سرکه ای کارخانه در بازار

فروش کشمش سرکه ای کارخانه کشمش در بازار به نرخ روز در این مجموعه عرضه می گردد . شما می توانید برای تامین نیاز خود با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید یا فرم مشاوره و سفارش را در این سایت تکمیل کنید.

فروش کشمش سرکه ای کارخانه در بازار

 

 

 

 

کشمش سرکه ای کارخانه

کشمش سرکه ای کارخانه

 

در حین فراوری کشمش با دستگاه های سورتینگ ( لیزری ، دوربینی و کالر سورتر) کشمش ها از نظر کیفیت ، نوع جنس و رنگ از همدیگر جدا سازی می شوند یکی از این کشمش های جدا شده کشمش سرکه ای می باشد که از لحاظ کیفیت بار درجه 3 و پایین تر می باشد و به همین خاطر به آن کشمش درجه 3 یا ضایعات کشمش نیز گفته می شود.

نوع کشمش سرکه ای کارخانه ممکن است :

باشد که بسته به سفارش و نیاز مشتری قابل عرضه و فروش می باشد. پیشنهاد این مجموعه به شما برای خرید این محصولات برای بازدهی و خلوص بیشتر نوع کشمش آفتابی می باشد.

مصارف این محصولات در کارخانه های تولیدی و صنعتی برای تهیه موارد زیر می باشد:

  1.  سرکه
  2. الکل صنعتی
  3. خوراک دام و طیور
  4. شیره کشمش

این گستردگی مصرف باعث رونق این نوع کشمش در بازار شده است و در حال حاضر که در شرایط کرونایی قرار داریم از این کشمش برای درست کردن الکل به عنوان ماده ضدعفونی زیاد استفاده می شود. و این خود نرخ این محصول را تحت تاثیر قرار داده است  .

فروش کشمش سرکه ای کارخانه در بازار

فروش کشمش سرکه ای کارخانه در بازار

فروش کشمش سرکه ای در این مجموعه که کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را دارا می باشد انجام می شود. محصولات سرکه ای این مجموعه بیشتر از منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان بوده که مرکز تولید کشمش آفتابی عسکری ارگانیک  می باشد برای اطلاع از وضعیت موجودی انبار کارخانه و قیمت محصولات با واحد فروش ارتباط بگیرید.
بسته بندی این محصولات بیشتر به صورت های زیر قابلیت عرضه دارد.

  • فله در کیسه و گونی به وزن 30 کیلوگرم
  • کارتون در اوزان 5 ، 10 کیلویی

در صورت خرید بار شما از طریق شرکت های باربری و حمل و نقل مانند اتوبوس ، وانت و کامیون در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما