فروش کشمش تیزابی اعلا ملکان

فروش کشمش تیزابی اعلا در مجموعه تولیدی این مجموعه واقع در ملکان و بناب انجام می شود شرکت ها و تاجرانی که قصد خرید انواع نخود امروز  را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و نسبت به تامین نیاز خود اقدام کنند.

فروش کشمش تیزابی اعلا ملکان

ملکان قطب تولیدی کشمش تیزابی اعلا

یکی از مناطقی که به عنوان قطب تولیدی نخود قرمز در آذرشهر انگوری و تیزابی در کشور محسوب می شود منطقه ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی است .کشمش تولیدی این منطقه از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است به خاطر همین در بازار داخل مشتریان زیادی دارد. و بیشتر به کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات می شود.

 

کشمش تیزابی اعلا ملکان در دو سایز 6 تا 12 میلی متر است که سایز زیر 8 میلیمتر به ریزدانه و کشمش تیزابی بالای 8 میلیمتر به کشمش درشت دانه معروف است و قیمت نوع ریزدانه از درشت دانه ارزان تر است.

 

علاوه بر ملکان و بناب این کشمش بیدانه در مناطق زیر نیز تولید می شود :

• تاکستان استان قزوین

• ملایر استان همدان

• قوچان استان خراسان رضوی

 

کیفیت این محصولات در مناطق اشاره شده بالا بسته به شرایط آب و هوایی و نوع اقلیم با هم تفاوت دارد به عنوان مثال کشمش تیزابی ملکان و بناب  همیشه کیفیتش از مناطق دیگر بالاتر است و بالطبع قیمتش آن 2000 تومان در هر کیلو بالاتر است .

کشمش تیزابی چگونه تولید می شود؟

 

کشمش تیزابی چگونه تولید می شود؟

در تولید کشمش تیزابی یا سلطانی برای ماندگاری بالای آن از مایع تیزاب استفاده می شود که بتوان آن را تا دو سال نگهداری کرد. بعد از اینکه انگور به مایع تیزاب آغشته می شود سپس با بارگاه انتقال داده می شود حال در زیر آن گوگرد دود می دهند تا کشمش ضمن خشک شدن رنگ زرد و طلایی بگیرد این کشمش تیزابی طلایی گفته می شود. البته میزان درصد گوگرد زنی برای بار صادراتی نباید از ppm1500 بیشتر باشد. که در غیر این صورت بار برگشت داده می شود. و این خیلی باعث تاسف است.

 

اگر انگور پس از برداشت به مدت چند ثانیه در مایع تیزاب آغشته شود و بعد روی زمین در معرض آفتاب گذاشته شود تا خشک شود محصول به دست آمده که دود گوگرد به آن زده نمی شود کشمش خرمایی گفته می شود.

فروش کشمش تیزابی درجه یک ملکان

 فروش کشمش تیزابی درجه یک ملکان

فروش کشمش تیزابی با درجه بندی متنوع بخصوص درجه یک در این مجموعه تولیدی ارائه می شود. مشتریانی که به دنبال کارخانه مطمئن و مجهز به دستگاه های فرآوری کشمش هستند می توانند با واحد فروش این مجموعه ارتباط گرفته و ضمن دریافت مشاوره و استعلام قیمت نسبت به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما