عرضه کشمش طلایی صادراتی ممتاز

فروش و عرضه کشمش طلایی صادراتی ممتاز در این مجموعه مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی انجام می شود مشتریان محترم صادراتی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصولات با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنند.

عرضه کشمش طلایی صادراتی ممتاز

کشمش طلایی صادراتی

کشمش طلایی صادراتی

یکی از لوکس ترین انواع کشمش که با ظاهری شکیل و زیبا و طعمی خوش طرفدار و خریداران زیادی در کشورهای مختلف دارد کشمش طلایی می باشد این محصول در مناطقی از ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی ، ملایر همدان و کاشمر خراسان رضوی با کیفیت و ارقام متنوع مورد تولید و بهره برداری قرار می گیرد.

کشمش طلایی تولید شده در منطقه ملکان از نوع پلویی ، بیضی شکل ، بدون هسته و با کیفیت اعلا می باشد که در ایران از نظر کیفیت و مرغوبیت یک سر و گردن بالاتر از کشمش های مناطق دیگر می باشد البته بالطبع قیمتش نیز گران تر می باشد.

برای صادرات کشمش طلایی به کشورهای متمول و پیشرفته نظیر قطر و بسیاری از کشورهای اورپایی بایستی کشمش ملکان ارسال شود زیرا که کلیه آنالیزها و آزمایشات مربوط به این کشورها نظیر باقیمانده درصد سموم و گوگرد را پاس می کند و در غیر این صورت احتمال برگشت بار بسیار زیاد خواهد بود که این خسارت زیادی برای تاجر و کارخانه به همراه خواهد داشت.

 

البته کشورهایی نظیر عراق ، سوریه که بازارهای ضعیف تری دارند می توان کشمش ملایر و حتی ضعیف تر ملکان  را نیز ارسال کرد زیرا ظرفیت و توان خرید بسیار پایین تری نسبت به کشورهای دیگر دارند.

نوع دیگر از کشمش طلایی نیز در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی وجود دارد که ظاهری قلمی ، باریک و دراز دارد و بیشتر به کشورهای افغانستان ، پاکستان و هند صادر می شود که معمولاً تجار این کشورها با حضور در کارخانجات این منطقه خود مستقیم این محصول را خریداری و کارهای گمرکی اش را انجام می دهند.

عرضه کشمش طلایی

عرضه کشمش طلایی صادراتی ممتاز

خریداران صادراتی سعی می کنند با حذف واسطه ها به صورت مستقیم با کارخانجات کشمش ارتباط بگیرند که این کار قطعاً سبب آرامش و اطمینان خاطر در کار و کاهش قیمت خرید خواهد شد.

مشتریان صادراتی در نظر داشته باشند که کشمش طلایی عناوینی دیگر نظیر کشمش انگوری ، کشمش گلدن ، کشمش پلویی زرد و کشمش کالیفرنیایی نیز دارد که همه این اصطلاح ها یک نوع کشمش را شامل می شود.

در این مجموعه عرضه کشمش طلایی صادراتی ممتاز با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب برای بازارهای جهانی امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته و به صورت حضوری و غیرحضوری نسبت به خرید اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما