صادرات کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

صادرات نخود منصور سلطانا که مرکز تولید و پخش آن مناطق تاکستان و ملایر می باشد در واحد تولیدی کشمش این مجموعه با بسته بندی متنوع و استاندارد انجام می شود مشتریان می توانند برای خرید بدون واسطه با قسمت فروش کارخانه ارتباط بگیرند. صادرات کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

کشمش سلطانا یا همان نخود قرمز در آذرشهر تیزابی محصولی با بیشترین درصد صادراتی از ایران که تا دو سال تاریخ انقضا و طول عمر دارد و به وفور در مناطق تولید کننده کشمش وجود دارد.

کشمش سلطانا در رنگ های طلایی یا و قهوه ای ظاهری گرد و نقلی در دو اندازه ریز و درشت می باشد که در نوع کهربایی دود گوگرد برای کسب مقاومت آن در برابر آفات ، حشرات و روشن شدن رنگ کشمش استفاده می شود اما نوع قهوه ای که اصطلاحاً به آن کشمش خرمایی گفته می شود محصولی ارگانیک که دود گوگرد به آن داده نمی شود و بسیاری از کشورهای اورپایی مشتاق خرید این محصول از ایران هستند.

 

**** کشمش سلطانا قطب تولید آن ملایر همدان و تاکستان قزوین بوده که به عنوان برند صادراتی ایران در دنیا شناخته شده و این باعث جهش و ترقی تولید این کشمش در بین تولیدکنندگان شده است  از طرف دیگر با توجه به ارزان بودن قیمت کشمش در مقایسه با سایر کشورها تجار و بازرگانان بسیاری از کشورهای مختلف رو به سمت بازار ایران آورده  که رغبت و انگیزه زیادی برای خرید کشمش و سایر محصولات کشاورزی ایران  پیدا می کنند.

 

**** علاوه بر ملایر و تاکستان کشمش سلطانا در مناطق دیگری در ایران نیز تولید می شود که عبارتند از :

  1. ملکان و بناب آذربایجان
  2. قوچان و درگز خراسان
  3. ابهر و زنجان
  4. اراک
گفتنی است که ارزان ترین فروشنده انواع کشمش در دنیا کشور ایران بوده زیرا که ارزش و جایگاه پول ایران با توجه به تحریم های همه جانبه آمریکا و قرار گرفتن ایران در لیست کشورهای سیاه یا FATF تنزل بسیاری داشته است.

صادرات کشمش سلطانا

صادرات کشمش سلطانا تاکستان و ملایر

برای صادرات کشمش سلطانا هیچ منطقه ای به اندازه تاکستان و ملایر در ایران وجود ندارد که هم حجم تولید آن انبوه بوده و هم کارخانجات فرآوری زیادی داشته باشد لذا شرکت های بازرگانی می توانند برای تامین کشمش صادراتی خود از پتانسیل این مناطق استفاده کنند.

 

**** صادرکنندگان کشمش سلطانا به مرجعی مطمئن برای آگاهی و مشاوره نیاز دارند تا بتوانند در این زمینه کمک شایانی به آنها داشته باشد مجموعه لعل تاک مرکزی بوده که واحد تولیدی در تاکستان داشته و می تواند تامین کننده تضمینی برای سفارشات صادراتی شما باشد.

این مجموعه صادرات کشمش سلطانا تاکستان و ملایر مستقیم از کارخانه کشمش را در بسته بندی استاندارد ، کیفیت اعلا و قیمت مناسب ارائه می دهد تجاری که تمایل به سفارش انواع کشمش از این مجموعه را دارند با مدیر فروش جناب آقای نادری فر ارتباط برقرار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما