شرکت تامین کشمش سبز قلمی کاشمر  

این مجموعه شرکت تامین کشمش سبز قلمی منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان را با بهترین کیفیت ممتاز ارائه می کند که این محصولات را مستقیم از کارخانه تولید ، فرآوری و بسته بندی کشمش آماده و برای بازار داخل و صادرات عرضه می کند مشتریان می توانند برای سفارش با واحد فروش مجموعه در این سایت تماس بگیرند.

شرکت تامین کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز تولید کاشمر

شرکت کشمش سبز قلمی

منطقه کاشمر و خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی یکی از مراکز مهم تولید کشمش بعد از تاکستان و ملایر می باشد که به دلیل نوع آب ، خاک و شرایط هوایی خاص حاکم بر منطقه به صورت تخصصی و انحصاری در زمینه تولید انواع کشمش سبز و زرد قلمی فعالیت دارند.

کشمش سبز قلمی از بهترین و محبوب ترین کشمش های ایران بوده که به آن کشمش آجیلی و پیکامی نیز گفته می شود و در داخل اتاق های مخصوصی که دور تا دور آن دارای دیوارهای سوراخ دار بوده  و روی سیم های مفتولی پس از طی مراحلی که در تخصص باغداران کاشمری است به دست می آید از این کشمش در تنقلات و همراه با چای مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین تنقلات ناسالم در سبد غذایی خانوار شده است.

کشمش های قلمی مملو از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است که کمک زیادی به سلامت بدن می کند. در زیر به مواردی از مهمترین خواص و ارزش های غذایی کشمش سبز اشاره می کنیم :

 

  1. کشمش سبز انسولین خون را کنترل کرده و مانع از افزایش قند خون در بیماران دیابتی می شود.
  2. کلسیم موجود در کشمش موجب حفظ سلامت دندان ها و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  3. کشمش سرشار از آهن است که آهن به افزایش تولید خون در بدن کمک کرده و بیماری کم خونی را درمان می کند.
  4. وجود آنتی اکسیدان های موجود در این کشمش از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کنند.
  5. املاح معدنی مانند پتاسیم موجود در کشمش به سلامت کلیه ها کمک کرده و مانع از ایجاد سنگ کلیه می شود.
  6. کشمش سرشار از فیبر نامحلول است که یبوست را درمان می کند و باعث دفع سموم و صفرا از بدن می شود.

 تامین کشمش سبز

شرکت تامین کشمش سبز قلمی کاشمر 

مجموعه لعل تاک در زمینه تولید ، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی فعالیت دارد که به عنوان یک شرکت تامین کشمش سبز قلمی کاشمر را برای مشتریان داخل و خارج از کشور به نحو احسن انجام می دهد.

مشتریان انواع کشمش سبز و زرد کاشمر اگر قصد سفارش با تناژ بالا را دارند می توانند با هماهنگی به کارخانه این مجموعه تشریف فرما شوند و ضمن بازدید از خط تولید از نزدیک تولید و فرآوری محصولات را مشاهده کرده و در صورت تایید درخواست سفارش خود را ثبت نمایند خریداران به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز می توانند با جناب آقای رضا نادری فر مدیر فروش کارخانه هماهنگ کرده تا ضمن ثبت سفارش تمام کارهای مربوط به آماده سازی و ارسال را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما