خرید کشمش سیاه صادراتی تاکستان

مشتریان گرامی خرید کشمش سیاه صادراتی تاکستان با قیمت باورنکردنی و بهترین کیفیت ممکن بدون واسطه از کارخانه تولید و بسته بندی این مجموعه ممکن شده است شما می توانید برای صادرات کشمش تاکستان با واحد فروش کارخانه هماهنگی کنید.

خرید کشمش سیاه صادراتی تاکستان

کشمش سیاه صادراتی تاکستان

کشمش سیاه صادراتی تاکستان

کشمش سیاه یکی از انواع کشمش که محصولی طبیعی و ارگانیک بوده که به روش آفتاب خشک تولید شده وعرضه آن به صورت بسته بندی شده در کارتون و همچنین فله ای همراه با دم و چوب در کیسه و گونی باشد.

از خانواده انواع کشمش سیاه می توان به کشمش پلویی سیاه یا آفتابی اشاره کرد که مناطق تاکستان ، شال و اسفرورین استان قزوین بدون تردید خاستگاه اصلی آن می باشد این محصول بعد از پروسه تولید همراه با دم ، چوب و ضایعات به صورت فله در کیسه برای فرآوری به کارخانه انتقال داده می شود و آنجا عملیاتی مانند شستشو ، دم گیری ، سورتینگ و روغن زنی انجام و در آخر بسته بندی و شیرینگ شده و در کارتون 9 کیلویی برای بازار داخل و کارتون 10 کارتون خالص برای صادرات عرضه می کند.

 

**** کشمش سیاه برای مصارفی از جمله خوراکی در پخت غذا ، شیرینی ها و کارخانجات صنایع غذایی مانند کلوچه ، کیک ، بیسکوبیت و طعم دهنده در دسرها به کار برده می شود.

خانواده مویزها نیز از انواع دیگر کشمش سیاه می باشد که در تولید آن از هیچ کود ، سم و مواد افزودنی استفاده نشده است و در رنگ های سیاه ، سرخ و قهوه ای موجود می باشد که مرکز اصلی تولید آن داراب و بووانات و شیراز استان فارس می باشد البته مویزهای سیاه رنگ ، درشت و گوشتی ، بدون هسته و خوش طعم به نام مویز افغان و ازبک نیز در بازار ایران عرضه شده که محصولات وارداتی به شمار می روند.

خرید کشمش سیاه

خرید کشمش سیاه صادراتی تاکستان

این مجموعه مفتخر است که به مشتریان گرامی این نوید را دهد که آنها می توانند برای سفارشات صادراتی خود ضمن هماهنگی قبلی با مدیر فروش در کارخانه کشمش تاکستان تشریف فرما شوند و محصولات را مشاهده کرده و در صورت رضایت کامل خرید خود را انجام دهند اما در مورد سفارشات غیر حضوری توجه داشته باشید که برای سهولت و سرعت بخشیدن در کار لطفا با مدیر فروش کارخانه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید تا هماهنگی های لازم برای آماده سازی و ارسال محصول در کمترین بازه زمانی ممکن انجام شود.

 

**** قیمت خرید کشمش سیاه صادراتی تاکستان ( به کیلو ) امروز 21 آذر 1399 به شرح زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی سیاه کارتون 9 کیلویی                        235000 تومان
  2. کشمش پلویی سیاه صادراتی                                  26000 تومان
  3. کشمش مویز سیاه شیراز                                        50000 تومان
  4. کشمش مویز سرخ شیراز                                        30000 تومان
  5. مویز ازبک                                                          125000 تومان
  6. مویز افغان                                                          89000 تومان
کارخانه کشمش تاکستان این مجموعه فروش کشمش سیاه صادراتی را با بهترین گرید ممکن برای عرضه در بازار داخل و صادرات آماده می کند و در مورد کشمش مویز درجه یک هم این نکته را توجه کنید که کلیه ارسال این محصولات از انبار این مجموعه در شیراز با اتوبوس یا شرکت های باربری انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما