خرید مویز سیاه بیدانه درشت

این مجموعه مرکز خرید مویز سیاه بیدانه درشت و ریز با بهترین کیفیت ممکن و قیمتی فوق العاده می باشد جهت استعلام قیمت و اطلاع از وضعیت موجودی انبار با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

خرید مویز سیاه بیدانه درشت

انواع مویز قابل عرضه در مجموعه

مویز سیاه بیدانه

انگور از جمله محصولاتی است که به واسطه فرآورده هایی نظیر کشمش و مویز به صورت ویژه در بیشتر مناطق کشور کشت و مورد بهره برداری قرار می گیرد و اکثر تولیدکنندگان نیز درصدد این هستند که قسمت اعظم این محصول را تبدیل به انواع کشمش کنند تا هم ماندگاری بالاتری داشته باشد و هم سود بیشتری نصیب شان شود.

این مجموعه در زمینه تولید و فروش انواع کشمش و مویز به صورت تخصصی برای عرضه در بازار داخل و صادرات مشغول به فعالیت می باشد البته قابل ذکر است که کشور ما از لحاظ محصولات باغی نظیر انگور و کشمش بسیار متنوع بوده و این مجموعه سعی کرده که بیشتر انواع کشمش و مویز را برای هم وطنان عزیز تامین نماید.

 

مویزهای عرضه شده در این مجموعه در رنگ های سیاه ، سرخ و قهوه ای تیره و روشن بسته به نوع رقم انگور متنوع می باشد مویزهای ایرانی اعم از مویز انگور سیاه ، شانی ، بش ، ریش بابا و فخری دارای هسته بوده که معمولاً در مناطقی از استان فارس ، کردستان و تاکستان بدون اینکه هیچ کود و سمی به آن زده شود به روش طبیعی تولید می شود.

بدون شک بهترین نوع مویز به رنگ سیاه و در سایز درشت می باشد که از محصولات ایرانی آن می توان به مویز انگور سیاه شیراز و مویز شانی اشاره کرد که بیشتر دارای هسته های ریز می باشد اما مویز سیاه بیدانه نیز وجود دارد که از کشور افغانستان و ازبکستان تحت عنوان مویز افغان و ازبک به ایران وارد می شود که سیاه رنگ ، بیدانه و خوش طعم و در اندازه و سایزهای مختلف موجود می باشد.  

خرید مویز سیاه

خرید مویز سیاه بیدانه درشت

اگر قصد خرید مویز سیاه بیدانه درشت را دارید می توانید به سایت های این مجموعه مراجعه کرده تا اطلاعات و راهنمایی لازم برای خرید آگاهانه به شما داده شود و در آخر اگر مورد تایید قرار گرفت با بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید تا محصولات درخواستی شما در هر نقطه از ایران که هستید در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

این مجموعه فروشگاه اینترنتی نیست بلکه به منزله پل ارتباط دهنده بین مشتری و کارخانه است تا خریدار مستقیم به کارخانه متصل شود و با آگاهی کامل بهترین محصول را خرید کند.

در آخر به مشتریان عزیز یک نکته را در مورد خرید مویز بگویم و آن اینکه قبل از خرید حتماً از نرمی و تازگی محصول و همچنین طعم و مزه آن اطمینان حاصل کنید و در نظر داشته باشید عواملی مانند ریزی و درشتی مویز ، بیدانه و دانه داشتن و رنگ مویز در قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما