کشمش سبز دیابت به قیمت تولیدی

کشمش سبز نیز به دلیل خواص بسیار زیاد طرفداران بسیاری دارد ولی دلیل آنکه به آن نخود امروز سبز دیابت می گویند این است که، خوردن کشمش به اندازه سه بار در روز، سبب کم شدن مقدار زیادی از قندخون در مقایسه با تنقلات دیگر با همین اندازه کالری می شود. و بنابراین یک خوراکی مفید برای افراد دیابتی و حتی افرادی که می خواهند از دیابت جلوگیری کنند، محسوب می شود. طبع کشمش سبز گرم است و به طور کلی برای تقویت قلب، کبد، حافظه و سیستم تناسلی مفید است.

کشمش سبز دیابت به قیمت تولیدی

قیمت کشمش سبز دیابت در بازار تهران

قیمت کشمش سبز دیابت در بازار تهرانقیمت نخود قرمز در آذرشهر سبز دیابت در بازار تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله ی آن می توان به:

۱.قیمت خرید انگور از تاکستان

۲. درشتی و ریزی انگور

۳. صنعتی یا سنتی بودن فرآیند تولید

۴. میزان تازگی کشمش
اشاره کرد. این موارد روی قیمت این محصول تاثیر مستقیمی دارند.

انگوری که با آفتاب یا سایه خشک می شود نسبت به کشمش های صنعتی که با گرد گوگرد و تیزاب خشک می شوند ارزش بالاتری داشته و از قیمت بیشتری برخوردار است.

همچنین قیمت روز انگور هم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت کشمش داشته و با افزایش قیمت انگور، کشمش نیز گران تر می شود.

همچنین هرچه کشمش تولید شده سبز تر و تازه تر باشد قیمت آن گرانتر است. کشمش هایی که کمی خشکیده و رنگ آنها رو به تیرگی می رود از قیمت کمتری برخوردارند.

خرید کشمش سبز دیابت با نازلترین قیمت

خرید کشمش سبز دیابت با نازلترین قیمتافراد دیابتی و حتی همه ی افراد خانواده می توانند به جای استفاده از قند، پولکی، نبات یا شکلات، چای خود را با این کشمش استفاده نمایند که علاوه بر کاهش قند خون، سبب کاهش کالری اضافی دریافتی و لاغری و تناسب اندام نیز می شود که همه ی اینها سلامتی و تندرستی فرد را در پی دارد.
خرید کشمش با کمترین قیمت معمولا از کارخانه و به صورت کارتن های چند کیلویی صورت می گیرد.

در کل کشمش های تولید صنعتی به دلیل سرعت تولید نسبت به نوع سنتی که بسیار زمانبر است، از قیمت کمتری برخوردار است.

خرید این محصول به صورت فله نسبت به انواع بسته بندی ارزان تر در می آید. هزینه ی بسته بندی خود باعث افزایش قیمت محصول ارائه شده می گردد.

فروشندگان کشمش سبز دیابت عمده در کشور

فروشندگان کشمش سبز دیابت عمده در کشورکشمش سبز و انواع دیگر کشمش، در خشکبار فروشی ها و آجیل فروشی ها به صورت فله و کیلویی و در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی به صورت بسته بندی در وزن های مختلف موجود میباشد.
همچنین بسیاری از سایت ها این محصول را به صورت فله و عمده از کارخانه به فروش می رسانند.
از جمله ی خواص کشمش سبز می توان به جلوگیری از سرطان کولون به دلیل فیبر بالا، کنترل قند خون و و رفع خستگی و یبوست نام برد و به دلیل مقادیر بالای کلسیم و ویتامین D در تقویت عضلات و استخوان ها بسیار موثر است و به ورزشکاران مصرف آن توصیه می گردد.

خواص شگفت انگیز کشمش سبز دیابت باعث شده این محصول طرفداران بسیاری در داخل کشور داشته و حتی به بسیاری از کشور ها صادر گردد.

تولید و عرضه کشمش سبز دیابت با بالاترین کیفیت

تولید و عرضه کشمش سبز دیابت با بالاترین کیفیتیکی از بهترین منابع کلسیم و پتاسیم را می توان کشمش سبز نامید. ای محصول که در زبان عامیانه کیشمیش نیز گفته می شود، سرشار از مواد مغذی است می تواند به عنوان یک نوع مکمل غذایی نیز برای ورزش کاران مصرف شود.
انگور بدون دانه بهترین نوع انگور برای گرفتن کشمش است و در بین تمامی انگورها انگور سفید کشمشی که محصول یا کشمش آن به رنگ سبز در می آید بهترین نوع انگور برای تهیه کشمش سبز می باشد.
کشمش سبز اعلا از بهترین تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد. شهرستان کاشمر با داشتن 4 هزارهکتار تاکستان در جهت تولید انگور مرغوب و کشمش بی نظیرش، شربت خانه خراسان رضوی نام گرفته است. انگور کاشمر بسیار مرغوب است و کشمش آن نیز بهترین نوع کشمش سبز در بازار ایران و بسیاری از بازارهای جهانی است.

انگور این شهر توسط کارخانه ها خریداری و بصورت دستی و یا مکانیزه چیده می شود و سپس به کارخانه ها و یا مناطق تولید کشمش ارسال و به دو روش سنتی و ماشینی فرآیند خشک کردن محصول انجام میگیرد.

در فرآیند صنعتی پس از انتقال به کارخانه انگور ها به خوبی شسته می شوند و نهایتا انگور وارد قسمت سانتریفیوژ یا اتاق گرمخانه می شود. این اتاق دمایی بین 70 تا 80 درجه دارد و تا زمانی در آن اتاق می ماند که آب آن به مقدار مشخصی گرفته شده و تبدیل به کشمش شود. کشمش تولید شده، پس از گذراندن مراحل بسته بندی در بازار ارزه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما