کارخانه کشمش پلویی صادراتی تاکستان

کارخانه کشمش پلویی صادراتی این مرکز در تاکستان استان قزوین بوده که عرضه کننده انواع نخود امروز پلویی برای بازار داخل و صادرات در بسته بندی کارتونی 9 و 10 کیلویی می باشد.

کارخانه کشمش پلویی صادراتی تاکستان

کشمش پلویی صادراتی

کشمش پلویی صادراتی

مهم ترین مراکز مهم صادرات نخود قرمز در آذرشهر که نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته می شوند تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشند که انواع کشمش پلویی آفتابی و تیزابی را با بهترین کیفیت ممکن در این مناطق تولید و در بازار داخل و خارج کشور صادر می شود.

انواع کشمش پلویی که در تاکستان تولید و صادرات می شود عبارتند از :

  1. کشمش پلویی تیزابی طلایی
  2. کشمش پلویی تیزابی خرمایی
  3. کشمش پلویی آفتابی

 

محصولاتی از قبیل کشمش پلویی آفتابی و تیزابی خرمایی تولید آن راحت و روی زمین در معرض نور آفتاب بوده که دود گوگرد نخورده و ارگانیک می باشند این محصولات به کشورهای اورپایی که حساسیت زیادی به آنالیز باقیمانده درصد سموم و گوگرد دارند ارسال می شود. اما کشمش تیزابی طلایی با رنگ کهربایی دود گوگرد خورده و با ظاهری زیبا برای صادرات به کشورهای عربی بسته بندی و ارسال می شود.

 

**** کشمش صادراتی تاکستان باید دو خصوصیت مهم داشته باشد از یک طرف کشمش بیدانه باشد و از طرف دیگر در پروسه فرآوری آن به اندازه مجاز از مواد افزودنی مانند تیزاب ، گوگرد و روغن مصرف شده است و همچنین نوع بسته بندی آن در کارتون های 5 لایه لیبل دار ، ممهور به تاریخ تولید ، انقضا و شرینگ شده باشد.

البته لازم به ذکر است که در کشورهای اورپایی مانند آلمان و اسپانیا و فراتر از آن کانادا در آزمایشات آنالیزی روی درصد باقیمانده سموم ، میزان گوگرد و تیزاب مصرفی در کشمش حساسیت بالایی دارند و معمولاً محصولات ارگانیک را مصرف می کنند.

کارخانه کشمش پلویی

کارخانه کشمش پلویی صادراتی تاکستان

اگر شما می خواهید صادرات کشمش تیزابی و آفتابی داشته باشید باید این محصولات را از مناطقی مانند تاکستان قزوین که کشمشی با کیفیت مرغوب دارد تامین کنید و از سوی دیگر نیاز به واحد تولیدی است که دارای گواهینامه استاندارد بهداشت و آنالیز محصولات و همچنین دستگاه های سورتینگ لیزری بروز باشد که بتواند کشمش را مطابق با استانداردهای صادراتی تامین نماید.

 

**** مشتریان صادراتی بایستی برای گفتگو، مذاکره و سفارش محصول در کارخانه حضور یابند و از خط تولید و محصولات کارخانه بازدید البته در این شرایط کرونایی که محدودیت هایی ایجاد شده امکان ارسال سمپل نیز وجود دارد.

کارخانه کشمش پلویی صادراتی مجموعه لعل تاک در منطفه تاکستان قزوین واقع شده است که می تواند انواع کشمش پلویی را با بهترین گرید ممکن برای بازرگانان داخلی و صادراتی با قیمتی مناسب تامین کند برای مشاوره و استعلام قیمت محصولات با بخش فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما