مرکز تولید و بسته بندی کشمش صادراتی  

مرکز تولید کشمش درانواع صادراتی طلایی ، تیزابی و سبز در کارخانه مجموعه لعل تاک امکان پذیر شده است بازرگانانی که قصد خرید کشمش صادراتی دارند می توانند مستقیم از تولید به مصرف و به صورت بسته بندی شده نیاز خود را تامین کنند.

مرکز تولید و بسته بندی کشمش صادراتی

کشمش صادراتی بسته بندی شده در ایران

کشمش صادراتی

کشمش یکی از انواع خشکبار می باشد که سهم بالایی در صادرات ایران به کشورهای دیگر به شمار می رود و به خاطر تنوع و کیفیت بالای محصولات ایرانی و نداشتن مشکلات و دردسرهای ترانزیتی و حمل بار مشتریان زیادی مجذوب خود کرده است .

مهم ترین کشمش صادراتی که درایران تولید می شود عبارت است از :

محصولات طلایی و تیزابی ذکر شده در مناطق بناب و ملکان آذربایجان شرقی ، تاکستان و شال قزوین ، ملایر همدان و قوچان خراسان تولید می شود کشمش سبز و زرد قلمی نیز تولید آن در انحصار کاشمر و خلیل اباد خراسان می باشد که این مرکز کلیه این محصولات را تولید و بسته بندی و صادرات می کند.

کشمشی که صادرات می شود باید ماندگاری بالایی داشته باشد و برای همین در تولید آن از مایع تیزاب و دود گوگرد به میزان مجاز استفاده شود و از طرف دیگر چون مدت زمان حمل و نقل آن زیاد طول می کشد لذا بایستی در بسته بندی آن از کارتون های 5 لایه و در وزن های 4 ، 5 ، 10 کیلویی به کارگیری شود.

مرکز تولید کشمش صادراتی اعلا

مرکز تولید کشمش صادراتی اعلا

برای صادرات کشمش به کشورهای دیگر بار ارسالی باید بدون هسته و دارای استانداردهای بهداشتی و آنالیز مشخص باشد و یرای این کار نیاز به کارخانه یا مرکزی دارید که مجهز به تجهیزات و انواع دستگاه های سورتینگ باشد که بتواند محصول مورد تایید را تامین کند.

 

شیوه کار این مرکز تولید کشمش به این صورت است که نمونه تصویر یا فیلم مربوطه محصول را برای شما ارسال می کنند و اگر تایید شد مقداری نمونه کشمش از طریق پست یا تیپاکس فرستاده می شود شما می توانید بعد از بررسی نمونه در کارخانه تشریف بیاورید و ضمن بازدید از خط تولید نسبت به بستن قرارداد اقدام کنید در ادامه مقداری بیعانه حدود یک سوم مبلغ کل پرداخت کنید تا کار شروع شود و بسته به تناژ و حجم بار زمان لازم برای آماده کردن آن از 3 الی 10 روز طول می کشد و باقیمانده هزینه بار قبل از خروج ماشین از کارخانه تسویه خواهد شد.

مجموعه لعل تاک دارای کارخانه یا مرکز تولید کشمش در تاکستان و کاشمر می باشد که انواع کشمش صادراتی اعلا را برای صادرکنندگان این محصول می تواند تامین کند برای ارتباط مستقیم با کارخانه کافی است با مدیر فروش آن به صورت تلفنی یا با پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما