قیمت کشمش سبزه درجه یک در شرکت های تولیدی

قیمت کشمش سبزه درجه یک مانند دیگر ارقام این محصول در بازار متنوع است. هر کیلو از این محصول با توجه به فاکتور کیفی و عوامل کمی تاثیرگذار در تولید آن، نرخ های متفاوتی دارد. در شرکت های تولیدی از روش های متعددی برای تولید کشمش بهره می برند که هزینه های تولیدی تاثیر چشمگیری بر روند کاهش یا افزایش قیمت نهایی آن خواهد داشت. آیا می دانید ارزان ترین روش فرآوری انواع این محصول کدام است؟ علاوه بر آن در مورد خواص کشمش چه می دانید؟

قیمت کشمش سبزه درجه یک در شرکت های تولیدی

کشمش سبزه در کجا تولید می شود؟

کشمش سبزه در کجا تولید می شود؟بدون شک همواره این سوال در ذهن فعالین، خریداران و فروشندگان این محسوب ایجاد می شود که بهترین نوع کشمش سبزه تولید کدام شهرهای ایران است؟ همانطور که می دانید مناطق مختلفی در صنعت تولید، فرآوری و عرضه انواع کشمش فعالیت دارند اما طبق آمارها بهترین نوع این محصول در منطقه کاشمر واقع در خراسان رضوی است.

علاوه بر این منطقه، کشمش قوچان و انواع ارقام به دست آمده در منطقه تاکستان قزوین نیز جزء نمونه های درجه یک و مناسب برای صادرات به کشورهای اروپایی به شمار می روند.

بهترین کشمش سبزه را از کجا می توان تهیه کرد؟

بهترین کشمش سبزه را از کجا می توان تهیه کرد؟کشمش از دیرباز تا به امروز به واسطه خواص متعددی که داشته جایگاه خاصی در سبد غذایی خانواده های ایرانی دارد. همانطور که می دانید در انواع آجیل، غذاهای سنتی و کیک و کلوچه ها از نمونه های مختلف آن می توان استفاده نمود.

حال سوال اینجاست که چند نوع کشمش در کشور تولید می شود و بهترین نوع آن را از کجا می توان تهیه کرد؟ کشمش تیزابی، سبزه و ارقام مختلف تولید شده در قوچان و شهرستان تاکستان، جزء بهترین های بازار از نظر کیفیت و تنوع هستند.
ارقام مختلف کشمش که کاربرد و مصارف گوناگونی دارند را می توانید به صورت عمده و بسته بندی در کارتن های ده کیلویی از مراکز پخش خشکبار سفارش دهید. در نظر داشته باشید که کشمش سبزه اصل و درجه یک نه تنها در خشکبارفروشی ها که از طریق تامین کنندگان محلی نیز به صورت عمده توزیع می شود.

فروشندگان کشمش سبزه ممتاز در تهران

فروشندگان کشمش سبزه ممتاز در تهرانکشمش سبزه از فرآیند خشک کردن انگور سبز دانه درشت با گاز گوگرد تولید و فرآوری می شود. علاوه بر شهرهای تولیدی ذکر شده در بالا، آذربایجان نیز به واسطه دارا بودن حجم قابل توجه ای تاکستان انگور سبز، نقش موثری در تولید و تامین این محصول دارد.

این محصول اغلب با روش های مدرن و در کارخانه کشمش سازی تولید و روانه بازار مصرف می شود. به عنوان فروشنده محصول علاوه بر آگاهی در مورد قیمت، نرخ فروش و هم چنین اطمینان از کیفیت کشمش، باید اطلاعات کاملی از خواص آن نیز داشته باشید تا همواره بتوانید مشتری را ترغیب به خرید نمایید.

در این رابطه باید اشاره کرد که مصرف روزانه و مدام انواع کشمش سبزه، زرد، تیفی و … خواص زیر را به همراه خواهد داشت:

  • کمک به کاهش وزن
  • کاهش فشار خون
  • پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • درمان ضعف جسمی و عمومی بدن

در بین افراد مبتلا به قند خون، مصرف روازنه انواع کشمش توصیه نمی شود. همچنین افراد مبتلا به ناراحتی کلیه باید با احتیاط و به صورت محدود کشمش را در برنامه غذایی یا رژیمی خود قرار دهند.

قیمت کشمش سبزه در بازار ایران

قیمت کشمش سبزه در بازار ایرانقیمت کشمش سبزه بسته بندی به مراتب گران تر از ارقام فله ای می باشد. علت این امر سورت و دسته بندی شدن این محصول قبل از بسته بندی می باشد. برای خرید ارزان کشمش صادراتی و عمده توصیه می شود همواره تامین کنندگان مستقیم را برای انجام معامله انتخاب کنید.

علت این امر اطمینان از کیفیت محصول و قیمت نهایی آن است که معمولاً در بازار برخی از شهرها با نرخ بالایی معامله می شود. از سوی دیگر قیمت کشمش تاکستان، کاشمر و قوچان نیز به علت کیفیت بالا همواره گران تر از محصولات دیگر مناطق است.

بنابراین قبل از خرید با ارزیابی دقیق محصول و بررسی فاکتورهای کمی مانند میزان حجم مورد نظر سفارش، روش تولید، هزینه های جانبی و … برآورد اولیه ای از قیمت خرید خود داشته باشید یا اقدام به استعلام نرخ روز آن از مناطق مختلف تولیدی نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما