قیمت کشمش زرد طلایی ممتاز کاشمر

قیمت کشمش زرد طلایی ممتاز که قطب تولید آن در منطقه کاشمر خراسان می باشد  در این مجموعه  قابلیت استعلام دارد تجاری و بازرگانانی که قصد خرید محصولات این مجموعه را دارند می توانند تنها با یک تماس با مدیر فروش کارخانه کشمش نیاز خود را تامین کنند.
کشمش زرد طلایی  یکی از محصولات مهم صادراتی در کشورمان به شمار می رود که ظاهری کشیده ،  دراز و قدی حدوداً بین 2تا3 سانتیمتر دارد .

قیمت کشمش زرد طلایی ممتاز کاشمر

کشمش زرد طلایی کاشمر

کشمش زرد طلایی کاشمر در واقع همان کشمش سبز است که علاوه بر مایع تیزاب به آن دود گوگرد زده می شود  و اصطلاحاً به آن کشمش دودی و طلایی قلمی نیز می گویند.
این محصول بیشتر به کشورهای همسایه مانند پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات می شود. مصرف این کشمش در این کشورها در غذاها ، نان های سنتی و کلوچه ها بیشتر استفاده می شود
به عنوان مثال مردم کشور پاکستان از این کشمش در نان های سنتی فراوان استفاده می کنند . حال با توجه به جمعیت بالای این کشور (200 میلیون نفر) بازار مصرفی بسیار خوبی برای این محصول می باشد.

 

مناطق مهم تولید کننده این محصول صادراتی در ایران مناطقی از خراسان رضوی مانند کاشمر ، خلیل آباد ، کندر ، بردسکن ، شهرآباد می باشد. البته این محصول را در دنیا به نام برند کشمش طلایی کاشمری می شناسند.

کشمش زرد طلایی

بسته بندی کشمش زرد طلایی

عرضه کشمش در این مجموعه به دو صورت فله ای و کارتونی می باشد.

1- عرضه فله ای : در داخل کیسه و گونی همراه با دم و شاخه  برای مشتریانی که خود کارخانه فرآوری کشمش دارند که بتوانند کشمش ها را خودشان سورت و بسته بندی کنند این روش برای آنها  خیلی بصرفه و سودآور است.

2- به صورت کارتونی : در این روش از کارتون هایی در اوزان 3 ، 5 و 10 کیلویی برای بسته بندی  استفاده می شود

البته گفتنی است که این مجموعه درخواست بسته بندی را می تواند باب میل و نظر مشتری با وزن دلخواه مهیا کند

قیمت کشمش زرد طلایی کاشمر

قیمت کشمش زرد طلایی کاشمر

قیمت کشمش زرد طلایی کاشمر با توجه به وضعیت موجودی انبار ، موقعیت فصلی ، محل تولید ، نرخ ارز و نوع سورت و بسته بندی آن  بستگی دارد.

با توجه به این اوصاف قیمت امروز99/6/21 کشمش زرد طلایی کاشمر به شرح زیر می باشد :

  • کشمش زرد طلایی فله همراه با دم و شاخه کیلویی                20000تومان
  • کشمش زرد طلایی عرف بازار 5 کیلویی                                115000تومان
  • کشمش زرد طلایی برای صادرات کیلویی                              27000 تومان

لازم به ذکر است که وزن بسته بندی های کشمش  برای بازار داخل با احتساب وزن کارتن می باشد مثلا کارتون 5 کیلویی وزن کارتون 450 گرم و کارتون 3 کیلویی وزن کارتون 300 گرم می باشد ولی برای صادرات وزن کشمش خالص و اضافه بر وزن کارتون می باشد. مشتریان برای خرید و ثبت سفارش می توانند با مدیر فروش این مجموعه ارتباط گرفته و نسبت به تامین نیاز خود اقدام کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما