فروش کشمش طلایی قلمی کاشمر

فروش کشمش طلایی قلمی که بهترین قطب تولید آن منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی می باشد در واحد تولیدی این مجموعه شروع شده است شما می توانید برای خرید بدون واسطه از کارخانه با قسمت فروش آن ارتباط برقرار کنید.

فروش کشمش طلایی قلمی کاشمر

انواع کشمش طلایی ایران

کشمش طلایی قلمی

کشمش زرد یا طلایی یکی از محصولاتی صادراتی کشور ما می باشد که که از نظر مرغوبیت و کیفیت در درجات متنوع موجود بوده که عمده صادرات آن به کشورهای همسایه می باشد.

امسال باغدار با شرایطی کرونایی که به وجود آمده برای اینکه سودآوری بیشتری داشته باشد وقتی محصول خود را جمع آوری  می کند بیشتر کشمش طلایی تولید می کند اگرچه که تولید این محصول زحمت و هزینه زیاد در پی دارد.

کشمش طلایی قلمی کاشمر درحقیقت همان کشمش سبز یا آجیلی  می باشد اما تفاوت در پروسه  تولید آن است که در تولید کشمش طلایی از دود گوگرد پخش شده در خانه کشمشی برای اینکه رنگ آن کاملاً زرد شود و مقاومت و طول عمر آن طولانی شود استفاده می گردد.

از انواع کشمش طلایی که در ایران تولید می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کشمش طلایی قلمی : که در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی تولید می شود.
  2. کشمش طلایی پلویی : مشهور به کشمش گلدن یا کالیفرنیایی که در بناب ، ملکان و ملایر تولید می شود.

فروش کشمش طلایی

فروش کشمش طلایی قلمی کاشمر

فروش کشمش طلایی قلمی در کارخانه کشمش کاشمر با کیفیت اعلا و قیمتی پایین تراز بازار به خریدارانی که قصد دارند به طورمستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید داشته باشند عرضه و پخش می شود. این مجموعه با راه اندازی چندین سایت بستری را برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر مشتریان فراهم نموده که بتوانند آگاهانه و با آرامش خاطر برای بازارهای داخلی و صادرات خرید داشته باشند.

 

محصولات دیگری که در این مجموعه قابل عرضه می باشد عبارت است از :

  1. انواع کشمش پلویی آفتابی ، تیزابی و انگوری طلایی
  2. کشمش آفتابی خوراکی و آبگیری
  3. کشمش سبز آجیلی
  4. کشمش سرکه ای
  5. کشمش مویز
  6. ضایعات کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما