فروش کشمش صادراتی بسته بندی به روسیه

فروش نخود منصور صادراتی بسته بندی به روسیه و اوکراین در کارخانه کشمش واقع در تاکستان انجام می شود که انواع محصولات را به صورت بسته بندی در کارتون های 5 لایه و لیبل دار آماده و صادرات می کند.

فروش کشمش صادراتی بسته بندی در بازار

کشمش صادراتی ایران

کشمش صادراتی بسته بندی

سابقه کشمش در ایران به هزاران سال قبل برمی گردد کشور ما به لحاظ نوع اقلیم خاص در تنوع محصولات باغی بخصوص انگور و کشمش رتبه نخست دنیا را به خود اختصاص داده و همه ساله نخود قرمز در آذرشهر ایرانی به کشورهای مختلف صادرات می شود.

**** کشمش صادراتی ایران شامل انواع کشمش پلویی زرد یا انگوری ، کشمش تیزابی یا سلطانا ، کشمش سبز و طلایی قلمی بوده که در مناطقی مانند ملکان و بناب آذربایجان ، ملایر همدان ، تاکستان قزوین و کاشمر و قوچان خراسان تولید و به فروش می رسند. این محصولات هرسال با شروع فصل کشمش در مهرماه با توجه به نرخ ارز و وضعیت صادرات قیمت گذاری و عرضه می شوند.

 

**** ویژگی هایی که کشمش ایرانی برای صادرات باید برخوردار باشد عبارتند از :

  1. برای تولید و فرآوری آن از مواد افزودنی مجاز مانند تیزاب ، گوگرد و روغن به کار برده شود.
  2. محصول باید تازه و امسالی دارای بافتی نرم ، ، شسته شده و بی دم و و بیدانه باشد.
  3. نوع بسته بندی آن کارتون 5 لایه و لیبل دار باشد.

زمانی کشور ما جزو 10 کشور اول در این زمینه در دنیا شناخته می شد اما صادرات محصولات ایران در چند سال اخیر یعنی از اواسط دهه 90 متاسفانه افت کرده که این می تواند به علت تحریم های همه جانبه آمریکا و همپیمانانش و قرار دادن ایران در لیست کشورهای FATF و عدم برنامه ریزی دقیق مسئولین مربوطه در این زمینه و حمایت نکردن از صادرکنندگان  باشد اما در شرایط کنونی با توجه به افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی کشور ما بازار کشمش صادراتی رونق و رشد خوبی پیدا کرده است.

فروش کشمش صادراتی

فروش کشمش صادراتی بسته بندی به روسیه

بسیاری از صادرکنندگان اعتراف می کنند که بازار کشور روسیه با وجود اینکه مسافت تا مسکو و آستاراخان آن زیاد و هزینه حمل و نقل آن گران می باشد بسیار بزرگ بوده و به عنوان یک مصرف کننده بزرگ در اورپا تلقی شده و می توان گفت که این کشور بیشترین صادرات کشمش از ایران را دارد.

 

**** با توجه به جمعیت بالای کشور روسیه و شرایط آب و هوایی سردسیر آن هر ساله قرارداد و مبادلات بسیارسنگینی بین کارخانجات کشمش در ایران برای صادرات به این کشور بسته و محصولات سفارش شده طبق نمونه و سمبل ارسال می گردد.

این مجموعه فروش کشمش صادراتی بسته بندی به روسیه را مستقیم از کارخانه فرآوری کشمش در تاکستان انجام می دهد و تمامی آنالیزهای مورد نیاز و گواهی سلامت آن برای خروج این محصولات از کشور را دارا می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما