فروش کشمش سیاه اعلا به قیمت روز

فروش کشمش سیاه اعلا و مرغوب با قیمت روز مستقیم از کارخانه در این مجموعه امکان پذیر شده است اگر قصد خرید این محصولات از تولید به مصرف را دارید با واحد فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

فروش کشمش سیاه اعلا به قیمت روز

انواع کشمش سیاه قابل عرضه

کشمش سیاه اعلا

کشمش سیاه یا مشکی سالم ترین و مقوی ترین نوع کشمش به شمار می رود که به روش ارگانیک ، طبیعی و راحت در معرض نور آفتاب روی زمین تولید می شود. که این باعث می شود ارزش غذایی آن بالا برود.

کشمش سیاه با توجه به ارزش غذایی فوق العاده در مصارف خوراکی برای تقویت حافظه و در کنار پخت غذا با برنج  و همچنین در واحدهای صنعتی و تولیدی صنایع غذایی مانند کلوچه ، کیک ، بیسکوبیت و کارگاه های شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

**** محصولات مربوط به خانواده کشمش سیاه شامل موارد زیر می باشند :

  • کشمش پلویی سیاه
  • کشمش مویز سیاه
کشمش پلویی سیاه یا آفتابی یکی از بهترین محصولات تولید شده در مناطق تاکستان و شال استان قزوین می باشد که دو سایز ریز و درشت موجود بوده و سایز ریز آن در حدود 6 میل به عنوان کوچک ترین نوع کشمش در ایران شناخته شده  که به خاطر تولید ارگانیک آن مشتریان زیادی در کشورهای اورپایی دارد.
کشمش مویز در دو نوع دانه دار و بیدانه با تنوع رنگی قرمز ، قهوه ای و سیاه موجود می باشد که بیشتر در مناطق داراب و بووانات استان فارس تولید می شود اما مویزهای وارداتی مانند مویز ازبک و افغان نیز وجود دارد که سیاه رنگ و بیدانه ، درشت ، پر گوشت و خوش طعم می باشد که با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت آن بالا رفته و خیلی از مردم توان خرید آن را ندارند.

فروش کشمش سیاه

فروش کشمش سیاه اعلا به قیمت روز

با شروع فصل جدید خرید و فروش کشمش در مهر ماه عرضه کشمش پلویی آفتابی هم در بازار داخلی و هم صادراتی رونق خوبی گرفته است اما مویز سیاه تازه و امسالی کمی دیرتر یعنی از آبان ماه معمولاً فروش آن آغاز می شود که این محصول هم مشتریان خاص خودش را دارد.

 

**** قیمت روز انواع کشمش سیاه به صورت بسته بندی شده در تاریخ 99/08/16 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی آفتابی                          کارتون 9 کیلویی                   240000 تومان
  2. کشمش مویز سیاه شیراز                          کیلویی                            49000 تومان
  3. کشمش مویز فخری شیراز                         کیلویی                            28000 تومان
  4. مویز افغان                                            کیلویی                             86000 تومان
  5. مویز ریش بابا                                        کیلویی                             23000 تومان

فروش کشمش سیاه اعلا به قیمت روز در این مجموعه برای شما مشتریان عزیز با بهترین گرید فراهم شده است جهت کسب اطلاعات بیشتر از قبیل مشاوره و استعلام قیمت با  بخش فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما