فروش عمده کشمش سیاه اعلا با قیمتی عالی

یکی از خشکبار پرمصرف و پرفروش در کشور کشمش می باشد که در شهرهای مختلف ایران با بهترین کیفیت و در انواع گوناگون تولید می شود و از راه های مختلف به فروش می رسد. این محصول از خشک کردن انواع انگور بدست می آید و معمولا در شهریور ماه برداشت می شود. فروش کشمش سیاه پلویی اعلا با بهترین کیفیت در نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه خشکبار با قیمت مناسب صورت می پذیرد.

فروش عمده کشمش سیاه اعلا با قیمتی عالی

خریدار کشمش فخری در تهران

خریدار کشمش فخری در تهرانخریدار کشمش فخری به صورت عمده می تواند مستقیما به شرکت های تولید کننده مراجعه نماید زیرا شرکت ها سفارشات عمده مشتریان را پذیرفته و در اسرع وقت به آنها ارائه می کنند یا از طریق اینترنتی سفارش خود را ثبت نماید همچنین می تواند مراجعه حضوری به نمایندگی برای خرید داشته باشد و در خرید و فروش عمده قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد.

این محصول به دو صورت آفتابی و تیزابی خشک می شود و قیمت کشمش هسته دار و بی هسته فخری متفاوت می باشد که می توانید از سایت فروش معتبر استعلام نمایید. تفاوت کشمش مویز با دیگر انواع آن در سایز و گوشتی بودن آن است که دارای انواع گوناگونی است مانند هسته دار و بی هسته و به رنگ سیاه و قرمز در بازار موجود است. قیمت آن با توجه به نوع برند، محل تولید، کیفیت بسته بندی و غیره متفاوت است.

برترین تولید کننده کشمش بسته بندی در ایران

برترین تولید کننده کشمش بسته بندی در ایرانشرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای تولید این محصول در حال فعالیت هستند که با استفاده از روش های مدرن انواع آن را با بهترین کیفیت تولید و برای فروش روانه بازار می کنند. شهرهای زیادی در کشور انواع آن را با کیفیت مرغوب و صادراتی تولید می کنند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زنجان که تولید کننده کشمش تیزابی می باشد
  • ملایر تولید کننده انواع کشمش طلایی است
  • قوچان تهیه کننده انواع کشمش پلویی است
  • کاشمر که بهترین کشمش سبز قلمی را تولید می کند
  • قزوین بهترین تولید کننده کشمش برای صادرات می باشد

لازم به ذکر است به غیر از این شهرها در مناطق دیگر کشور نیز انواع آن تولید می شود اما این مراکز مهمترین مرکز تولید آن می باشند که به دو روش سنتی و صنعتی آن را تهیه می کنند.

صادرات کشمش سیاه به عمان

صادرات کشمش سیاه به عماناین محصول به دلیل خواص فراوانی که برای بدن دارد دارای مشتریان بسیاری در داخل و خارج از کشور می باشد که از فروش خوبی برخوردار است. بسیاری از شرکت های تولید کننده علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی آن را با تضمین کیفیت و بسته بندی های متنوع و فله ای به کشورهای همسایه مانند عمان و امارت، روسیه و کشورهای اروپایی صادر می کنند که علاوه بر ارزآوری برای کشور باعث تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با دیگر کشورها می شود.

روش های تهیه کشمش عبارت است از:

  • آفتابی بدون استفاده از مواد افزودنی خشک شده و رنگ آن قهوه ای تیره می باشد.
  • تیزابی که با استفاده از محلول تیزاب خشک شده و رنگ آن زرد و نرم می باشد و نوع صادراتی به این روش خشک می شود زیرا ماندگاری آن بیشتر است.
  • سایه آفتاب که در جای سرپوشیده که هوای آزاد جریان داشته باشد خشک شده و رنگ سبز دارد.
  • کشمش طلایی که با استفاده از دود گوگرد خشک شده و دارای رنگ زرد طلایی است.

بازار فروش کشمش سیاه در کشور

بازار فروش کشمش سیاه در کشوربازار فروش آن در کشور بسیار پررونق می باشد و به دلیل خاصیت زیاد طرفداران بسیاری دارد. خرید و فروش آن به صورت عمده و جزیی در مراکز مختلف مانند شرکت های تولیدی، نمایندگی ها، فروشگاه های عرضه خشکبار و سایت معتبر فروش با قیمت مطلوب و کیفیت ایده آل انجام می شود.

آیا می دانید فواید کشمش سیاه برای بدن چیست؟

  • رفع کم خونی به دلیل داشتن آهن
  • پیشگیری از سرطان به علت دارا بودن آنتی اکسیدان
  • جلوگیری از پوکی استخوان به علت داشتن کلسیم
  • سلامت قلب و دستگاه گوارش به دلیل داشتن انواع ویتامین و املاح معدنی ارزشمند
  • تقویت حافظه و اعصاب و غیره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما