خرید اینترنتی کشمش سبز قلمی کاشمر

خرید اینترنتی کشمش سبز قلمی که از مهم ترین محصولات منطقه کاشمر خراسان می باشد در این سایت امکان پذیر شده است فقط کافی است فرم مشاوره و ثبت سفارش محصول را در سایت این مجموعه کامل و به بخش فروش ارسال کنید.

خرید اینترنتی کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز قلمی

منطقه کاشمر و در کنار آن شهرهای خلیل آباد و بردسکن با داشتن 12000هکتار باغات انگوری به نوعی مرکز تولید منحصر به فرد کشمش سبز قلمی در ایران به شمار می روند.

**** کشمش سبز قلمی یا آجیلی با خواص آنتی اکسیدانی و سرشار از آهن ، کلسیم ، پتاسیم و ویتامین های خانواده ب می باشد  که به عنوان یکی از محصولات پرمصرف در بین مردم ایران در تنقلات و آجیل به همراه نخود و در کنار چای مورد استفاده قرار می دهند.

 

**** باغداران کشمش سبز را به شیوه تیزابی تولید می کنند که پروسه کار شامل زیر می باشد :

  • برداشت انگور در اوایل شهریور ماه
  • زدن مایع تیزاب به انگور به مدت چند ثانیه برای سریع خشک شدن انگور
  • انتقال انگورها به مکانی مسقف با دیوارهای سوراخ دار به نام خانه کشمشی
  • قراردادن انگورها در بارگاه روی سیم های مفتولی با فاصله 50 سانتی متر از زمین
  • جمع آوری کشمش فله همراه با چوب ، دم و شاخه و بردن به کارخانه برای فراوری و بسته بندی

خرید اینترنتی کشمش سبز

خرید اینترنتی کشمش سبز قلمی کاشمر

**** خرید بسیاری از محصولات امروزه  با توجه به شرایط بحرانی کرونا به صورت اینترنتی و یا از طریق شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام انجام می شود ومعمولاً کارخانجات بزرگ و مراکز پخش عمده کشمش چنین بستری را برای فروش محصولات خود مهیا برای خریداران خود می کنند. این مجموعه نیز در راستای خرید آگاهانه مشتریان خود با راه اندازی چندین سایت زمینه ای را فراهم آورده تا خریداران با مراجعه به این سایت ها با اطمینان خاطر محصول خود را انتخاب و سفارش دهند.

 

**** مشتریان محترم که قصد خرید عمده دارند می توانند با حضور در کارخانه کشمش سفارش محصول مورد نظر خود را بدهند یا اینکه به صورت اینترنتی با واحد فروش تماس گرفته و بعد از مشاوره و کسب رضایت نسبت به سفارش اقدام نماید.

خرید اینترنتی کشمش سبز کاشمر در سایت مجموعه لعل تاک ممکن شده است و مشتریان محترم می توانند برای خرید انواع کشمش کاشمر اعم از کشمش زرد و سبز و آفتابی با مدیریت این مجموعه در ارتباط باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما