قیمت روز کشمش تیزابی صادراتی

قیمت روز کشمش تیزابی صادراتی اعم از پلویی و آفتابی را می توانید با بهترین کیفیت ممکن از این مجموعه استعلام قیمت کنید تاجران می توانند انواع کشمش تاکستان را برای صادرات به صورت فرآوری و بسته بندی شده سفارش دهند.

قیمت روز کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی در ایران

کشمش تیزابی صادراتی

فراوان ترین محصول تولیدی ایران برای عرضه در بازار داخل و صادرات کشمش تیزابی یا در واقع همان کشمش سلطانا می باشد که کانون تولید و فراوری آن تاکستان قزوین ، بناب و ملکان آذربایجان ، ملایر همدان و قوچان خراسان می باشد که نه تنها در سطح ایران بلکه در دنیا برای تولید این محصولات با کیفیت شناخته شده هستند.

کشمش تیزابی منطقه تاکستان قزوین به خاطر قند و شیرینی بالا و تخصص تولیدکنندگان آن در شیوه گوگرد زنی  کیفیت بسیار مرغوبی دارد و از محصولات سایر مناطق خوش رنگ تر ، خوش طعم تر و گوشتی تر می باشد و بالطبع قیمت آن نیز گران تر می باشد.

 

این مجموعه با داشتن واحد تولیدی در تاکستان با تمام تلاش اهتمام ورزیده که انواع کشمش پلویی قهوه ای نظیر تیزابی طلایی و خرمایی رنگ را با کیفیت مرغوب به صورت فله از باغدار خریداری کرده و در کارخانه نیز تمام دستگاه ها اعم از سورتینگ و غوره گیر را در بالاترین حد ممکن تنظیم کرده تا محصول نهایی با بهترین گرید ممکن آماده و بسته بندی شده و در بازار داخل و صادرات عرضه شود.

 مجموعه لعل تاک علاوه برعرضه کشمش تیزابی تاکستان در زمینه محصولات دیگر نظیر انواع کشمش پلویی آفتابی ، کشمش سبز و طلایی کاشمر ، کشمش پلویی طلایی ملکان و انواع کشمش مویز سیاه ، سرخ ، ریش بابا ، افغان و ازبک نیز فعالیت دارد تا بتواند تامین کننده معتبر و تضمینی برای اکثر مشتریان صادراتی بوده و نیاز آنها را تامین نماید.

قیمت روز کشمش تیزابی

قیمت روز کشمش تیزابی صادراتی

 مشتریان برای اینکه مستقیم با شرکت تولیدی کشمش این مجموعه ارتباط برقرار کرده می توانند با بخش فروش این وب سایت تماس گرفته تا مشاوره و راهنمایی لازم ارائه گردد و در ضمن برای بازرگانان صادراتی نیز امکان حضور در کارخانه و مشاهده روند کار از نزدیک وجود دارد

قیمت کف کارخانه کشمش نرخ محصولات عرضه شده این مجموعه می باشد که این به معنی قیمت ارزان تر از سایر کارخانه نیست زیرا که ممکن است بازار به هم بریزد لذا این مرکز محصولاتی با کیفیت با قیمت کف خدمت مشتریان ارائه خواهد کرد.

قیمت روز کشمش تیزابی صادراتی تاکستان تحویل درب کارخانه در دی ماه 1399 کیلویی 27000 تومان و همچنین کشمش پلویی قهوه ای خرمایی رنگ کیلویی 24000 تومان به فروش می رسد در صورتی که قیمت کشمش تیزابی رنگ روشن ملکان 25000 تومان فی می خورد که این تفاوت نرخ در کیفیت محصولات دو منطقه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما