فروش کشمش صادراتی پلویی کارخانه

مشتریان گرامی فروش کشمش صادراتی پلویی به صورت مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه از طریق این مجموعه امکان پذیر  شده است بازرگانانی که تمایل به صادرات این محصولات دارند با واحد فروش کارخانه تماس بگیرند.

فروش کشمش صادراتی پلویی کارخانه

انواع کشمش صادراتی پلویی مجموعه

 کشمش صادراتی پلویی

با توجه به نوع اقلیم و شرایط آب ، هوایی خاص حاکم بر مناطق تولید کننده کشمش در یک پنجم مناطق کشور که در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارد نوع کشمش تولیدی با هم تفاوت دارد. پس می توان با این شرایط گفت که تنوع محصولات باغی کشور ما و بخصوص انگور و کشمش در دنیا در رتبه اول قرار دارد.

کشمش پلویی در ایران از فراوان ترین انواع کشمش می باشد که بیشتر بدون هسته بوده و برای فروش در بازار داخل و صادرات در حجم عمده عرضه می گردد این محصولات در شهرهای تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، ملکان و بناب آذربایجان ، قوچان و درگز خراسان ، ابهر ، زنجان و اراک تولید و فرآوری می شود .

 

**** مهم ترین انواع کشمش پلویی صادراتی تولید شده در ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کشمش پلویی قرمز یا کشمش تیزابی و سلطانا در دو نوع طلایی و خرمایی
  2. کشمش پلویی طلایی که به نام های کشمش انگوری ، گلدن و کالیفرنی معروف می باشد.
  3. کشمش پلویی آفتابی یا سیاه رنگ که در دو سایز ریز و درشت می باشد.
محصولات قابل عرضه این مجموعه برای بازار داخل و صادرات از نظر کیفیت تفاوتی با هم ندارند که این در نتیجه رعایت نکاتی می باشد اول اینکه کشمش فله مرغوب از تولیدکننده و باغدار خریداری کرده تا بار نهایی آن یک دست و ضایعات کمتری داشته باشد و موقع تحویل مشتری رضایت داشته باشد و دوم اینکه بایستی در کارخانه دقت دستگاه های سورتینگ لیزر تا حد امکان بالا برده شود تا محصول اگر نیاز داشت حتی تا دو بار سورت شود و محصول خروجی بهترین کیفیت شود.

فروش کشمش صادراتی پلویی

فروش کشمش صادراتی پلویی کارخانه

مشتریان گرامی متقاضی سفارش تناژ بالا برای بازار داخل و صادرات این امکان برایشان فراهم شده تا شخصاً در کارخانه کشمش حضور یابند و ضمن مشاهده فرایند کار از نزدیک در صورت تایید نسبت به خرید اقدام کنند خریدارانی هم که قصد خرید غیرحضوری دارند نگران نباشند سعی شده که سفارش آنها نیز در هر کجای ایران که هستند در کوتاه ترین زمان برایشان ارسال گردد.

 

**** قیمت فروش کشمش صادراتی پلویی کارخانه این مجموعه در تاریخ 99/10/14 به شرح زیر می باشد :

  1. کشمش پلویی آفتابی تاکستان                   26000 تومان
  2. کشمش تیزابی طلایی تاکستان                  27000 تومان
  3. کشمش تیزابی خرمایی تاکستان                 24000 تومان
  4. کشمش تیزابی ملکان                                25000 تومان
  5. کشمش پلویی طلایی ملکان                        32000 تومان

 

این مجموعه سعی کرده قیمت محصولات را نرخ کف سایر کارخانه ها در نظر بگیرد تا بازار به هم نریزد و در ضمن محصولات را با بهترین کیفیت ممکن برای مشتریان داخلی و صادراتی عرضه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما