صادرکننده برتر کشمش گلدن ملکان

مشتریان گرامی این مرکز صادرکننده برتر کشمش گلدن ملکان با بهترین کیفیت ممکن می توانند به تاجران و شرکت های بازرگانی همکاری لازم را ارائه دهد لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش کارخانه کشمش ارتباط برقرار کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرکننده برتر کشمش گلدن ملکان

کشمش گلدن ملکان

کشمش گلدن یا طلایی از محبوب ترین محصولات کشور ما محسوب می شود که تحت عناوینی نظیر کشمش انگوری ، کشمش پلویی طلایی ، کالیفرنیایی شناخته شده و قسمت اعظم آن به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صادرات می شود.

جایگاه کشمش صادراتی طلایی برای اقتصاد کشور ما نقش حیاتی داشته و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و اگر صادرات این محصول به مشکل بخورد زندگی باغداران و مساحت ها باغات انگوری آنها تحت الشعاع آن قرار خواهد گرفت.

کشمش انگوری بیدانه ویژه صادرات در مناطقی از استان آذربایجان شرقی نظیر ملکان ، بناب و مراغه و همچنین ملایر استان همدان تولید می شود که قسمت اعظم این محصول به کشورهای عربی صادر می شود و معمولاً برای صادرات کشمش به کشورهای ثروتمند عربی نظیر قطر ، عمان و امارات بایستی محصول با کیفیت ممتاز و درجه یک ارسال گردد که اصول و آنالیزهای مربوط را دارا باشد که برای این کار کشمش ملکان قابل قبول و تایید می باشد.

کشمش گلدن ملکان که بهترین و لوکس ترین کشمش صادراتی شناخته شده نسبت به سایر مراکز تولید کننده از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و اگر شما دنبال محصول باکیفیت برای صادرات هستید توصیه ما به شما این محصول می باشد که همه ساله از این منطقه حدود 900 کانتینر از کارخانجات کشمش آن به کشورهای مختلف صادر می شود.

صادرکننده برتر کشمش گلدن ملکان

صادرات کشمش گلدن ملکان

این مجموعه در زمینه صادرات کشمش گلدن ملکان به صورت تخصصی و حرفه ای مستقیم از کارخانه به کشورهای مختلف فعالیت دارد که مشتریان می توانند به عنوان تامین کننده انواع کشمش از تجارب این مجموعه بهره بگیرند.

 

**** اگر به دنبال صادرات کشمش گلدن به صورت مدام هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با مجموعه ای همکاری کنید که حرف دل شما را بفهمد و از تجارت روز مطلع باشد. قانون تجارت امروز می‌گوید که شما به عنوان تولید کننده باید در کنار مشتری خود باشید نه اینکه صرفاً یک بار به آن فروخته باشید.

این مجموعه کارخانه مجهز و معتبر کشمش در منطقه ملکان آذربایجان با برند کشمش نمونه تحت پوشش دارد که کشمش گلدن را با بهترین کیفیت آماده و در کارتون هایی با وزن 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده مطابق با نظر مشتری بسته بندی و برای مشتریان صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما